نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9676 ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان گرمی در محکومیت شهادت طلاب و علمای جهادی توسط عوامل تکفیری

بسیج دانشجویی شهرستان گرمی با صدور بیانیه ای شهادت طلاب و علمای جهادی توسط عوامل تکفیری را محکوم کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان گرمی در محکومیت شهادت طلاب و علمای جهادی توسط عوامل تکفیری

به گزارش ابصارخبر، ،بسیج دانشجویی شهرستان گرمی با صدور بیانیه ای شهادت طلاب و علمای جهادی توسط عوامل تکفیری را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان بار دیگر استکبار جهانی دستان جنایتکار خود را به خون پاک روحانی جهادی و مخلص حجت الاسلام شهید اصلانی و نیز مجروحیت  دو طلبه عزیز جهادی دیگر حجت السلام پاکدامن و دارایی آغشته کرد.  

این اقدام وقیحانه که بخشی از سناریوی آمریکایی است از یک اتاق فرمان می گیرد. در این اقدامات تروریستی، شایعه پراکنی ها و اختلافات مذهبی؛ شیعه ، سنی ، ایران و افغانی هدف گرفته شده است.  

آمریکایی‌ها برای نجات خود از بن بست منطقه ای و در حاشیه قرار دادن جنایات وحشیانه صهیونیست ها در فلسطین در صدد کشاندن درگیری به داخل ایران و دمیدن بر آتش اختلاف ایرانی - افغانی و شیعه و سنی هستند.  

پیشرفت کشور ایران که با نگاه اعتقادی ،جهادی و ادای تکلیف دینی شروع شده توقف ناپذیراست و با خون شهدایی همچون اصلانی و جانبازی ایثارگرانی چون پاکدامن و دارایی صدور انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان بیشتر خواهد شد و بر هر شاخسار آن،جوانان طلبه شهادت طلب و انقلابی بی شماری، به ثمر خواهد نشست.

بسیج دانشجویی شهرستان گرمی ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و تعرض به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، شهادت روحانی مخلص، شهید اصلانی را به محضر امام زمان(ع) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت حزب الله، خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفای آن دو روحانی جهادی عزیز را مسئلت نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آنیم و اعلام میداریم که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.  

 

انتهای پیام/ج