نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9710 ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 26 دانشگاه کشور به مناسبت روز قدس

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 26 دانشگاه کشور به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست، از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف از بند شیاطین اعلام حمایت کردند.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 26 دانشگاه کشور به مناسبت روز قدس

به گزارش ابصارخبر،  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 26 دانشگاه کشور به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست، از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف از بند شیاطین اعلام حمایت کردند.

 در این بیانیه امده است:

اعتقاد به آرمان فلسطین آزاد و مستقل فارغ از مباحث سیاسی یک فریضه انسانی و فطری است و هر انسان آزاده ای میداند که این مردم سرزمین قدس شریف هستند که حق تعیین سرنوشت خود را دارند.

بیش از ۷۰ سال از اشغال این سرزمین توسط رژیم کودک‌کش صهیونیست‌ میگذرد و این رژیم منحوس از هیچ ظلمی در حق مردم منطقه دریغ نکرده است.

رژیم صهیونیستی نه تنها بزرگترین ظالم در حق مردم مظلوم فلسطین بوده، بلکه از هر فرصتی برای تهدید مردم منطقه استفاده کرده است و تعرض آنها به سوریه و لبنان مصداق بارز و بینه‌ای محکم بر این مدعاست.

فلسطین آزاد محل اصلی مناقشه حق و باطل و ناموس اسلام است. آزادی فلسطین به حول و قوه الهی در کمتر از ۲۰ سال آینده رقم خواهد خورد و این امر مسلم است. اما این اتفاق از بصیرت زراندوزان محور عبری_غربی_عربی خارج است و حاکمان کشورهای عربی با ترسی کاذب از دخالت محور مقاومت در کشورشان، در دام سیاست‌های امریکای جنایت‌کار افتاده‌اند و روزانه شاهد عادی‌سازی روابط این شیوخ جاه‌طلب جنوب غرب آسیا و کودتاگران شمال آفریقا با کودک‌کشان و غده‌سرطانی منطقه هستیم.

پر واضح است جهان در حال شفاف سازی در مواضع خود است و فتنه نفاق در حال پایان است. دیری نخواهد پایید، که حرکت بیداری اسلامی با توجه به تحولات یمن و پاکستان و پیوستن این کشورها در آرامش به محور مقاومت، به اوج خود برسد و آزادی قدس با یک‌رنگ شدن جهان اسلام، رقم خواهد خورد.

 

روز جهانی قدس، ابتکاری بی‌نظیر از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بود. امام راحل با این نامگذاری، توجه دنیا را در این روز خاص، نه تنها به یک کشور، بلکه به سوی یک آرمان جلب کردند.

مردم جهان هر ساله با لبیک به امام راحل و جانشین ایشان حضرت امام خامنه‌ای دامت توفیقاته، با زبان روزه به خیابان آمده و همبستگی خود را با مردم فلسطین به گوش جهانیان می‌رسانند. امسال با توجه به عدم برگزاری دوساله راهپیمایی روز قدس به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، از اهمیت بالایی برخوردار است. مردم ایران و جهان نشان خواهند داد که به پای آرمان‌های اسلام ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خونشان، دست از اعتقادشان مبنی بر آزادی فلسطین دست بر نمی‌دارند.

 

امید است تا با پیروزی محور مقاومت بر استکبار جهانی و آزادسازی قدس، قبله اول اسلام به آغوش اسلام بازگشته و بار دیگر این سرزمین توسط مردمانش رنگ آرامش و امنیت را به خود ببیند.

 

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مبارکه  

پایگاه بسیج دانشجویی پیام‌نور شاهین شهر

پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور گز

پایگاه بسیج دانشجویی آزاد شاهین شهر و میمه

پایگاه بسیج دانشجویی پیام‌نور وزوان

 

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

 

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اراک

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه اراک

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک

 

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قزوین

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

پایگاه بسیج دانشجویی پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین

 

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

بسیج دانشجویی سراسری شهرکرد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

 

انتهای پیام/ج