نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9716 ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل خبرداد:

اجرای 20 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته کار و کارگر/ کارآفرینان برتر در مدارس و دانشگاهها به جهاد تبیین می پردازند

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل از اجرای 20 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته کار و کارگر خبرداد و گفت: بازدید از کارخانجات مشکل دار، شیفت ایثار، حضور مسئولین در جمع کارگران از جمله برنامه های هفته کار و کارگر در استان اردبیل است.

اجرای 20 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته کار و کارگر/ کارآفرینان برتر در مدارس و دانشگاهها به جهاد تبیین می پردازند

به گزارش ابصارخبر، عزیز نظرزاده مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح برنامه های هفته کار و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات پرداخت و گفت:  20 عنوان برنامه فرهنگی و بصیرتی به مناسبت هفته کار و کارگر در کارگاه های تولیدی و کارخانجات شهرستان های استان اردبیل اجرا می شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات برنامه های هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: برنامه های هفته کارگر از روز پنجم اردیبهشت ماه 1401 تحت عنوان کارگر، تجدید میثاق با امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا با برنامه های همچون فضا سازی محیطی،در کارخانجات و شهرک های صنعتی، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با ائمه جمعه در شهرستان ها آغاز می شود.

نظرزاده به برنامه های دومین روز از هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگر، کارفرما،گام دوم انقلاب و فرهنگ کار عنوان دومین روز از این هفته است که برنامه هایی همچون  طرح ایران یار، حضور مسئولین در جمع کارگران، نشست های اخوت کارگری و کارفرمایی در پایگاه های مقاومت پیش بینی شده است.

وی به اهمیت کار رسانه ای در فضای مجازی به مناسبت بزرگداشت روز کار و کارگر اشاره کرد و گفت:گروهان های سایبری با کلید واژه #کارگردانش_تولید به جهاد تبیین در خصوص روز کارگر در فضای مجازی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تشریح برنامه های سومین روز از هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: هم آورد سفیران تولید با حضور و سخنرانی یکی از کارآفرینان نمونه و با تجربه در مدارس و دانشگاهها مهمترین برنامه این روز با عنوان کارگر، تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین است.

وی از معرفی کارگران نمونه در فضای مجازی، رزمایش کمک مومنانه و عطرافشانی مزار شهدا به عنوان برنامه های  چهارمین روز از هفته کارگر نام برد و گفت: صدور بیانیه روز قشر بسیج کارگران و حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس مهمترین برنامه های روز پنجم هفته کار و کارگر در استان اردبیل است.

نظرزاده به برنامه های روز ششم هفته کار و کارگر نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری شیفت ایثار و بازدید از کارخانجات مشکل دار مهمترین عناوین این روز با شعار کارگر، مهارت آموزی، تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان است.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری نشست های بصیرت افزایی، اندیشه ورز . کارگروه کار آینده در شهرستان های استان خبرداد و گفت: امیدواریم با همفکری و نعامل بخش دولتی و خصوصی همه مشکلات کارگرن برطرف شده و چرخ تولید با سرعت بیشتر و با کیفیت بهتر در راستای تقویت اقتصاد استان  و کشور بچرخد.

 

 

انتهای پیام/ج