کد خبر: 973 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱

با حکم سرپرست دانشگاه محقق

محمد نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه شد

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: به منظور جلوگیری از رکود دانشگاه در غیاب رئیس دانشگاه، اختیار تصمیم گیری در امور اجرائی با رعایت حدود قانونی به قائم مقام رئیس دانشگاه تفویض می گردد.

محمد نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به مراتب شایستگی، تجارب مثبت اجرائی و علمی، پروفسور محمد نریمانی با حفظ سمت معاونت پژوهشی و فناوری، به عنوان قائم مقام ریاست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب گردید.

وی افزود: توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در اداره مراکز آموزش عالی، اداره جلسات شوراها و هیأت‌ها در دانشگاه به نیابت از رئیس دانشگاه در زمان مأموریت یا مرخصی، شرکت در جلسات استانی در غیاب رئیس دانشگاه، شرکت در جلسات مدیریتی در سطح شهرستان‌های حوزه فعالیت دانشگاه، اداره امور داخلی دانشگاه و تنظیم روابط بین معاونت‌ها و دانشکده‌ها از مهمترین انتظارات موجود از قائم مقام رئیس دانشگاه می باشد.

صادقی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از رکود دانشگاه در غیاب رئیس دانشگاه، اختیار تصمیم گیری در امور اجرائی با رعایت حدود قانونی به قائم مقام رئیس دانشگاه تفویض می گردد.

انتهای پیام