نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9731 ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک حرکت عظیم فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود در سایه برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی آرمان‌های این شهدا، دستاوردهای مهمی در مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل شود.

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک حرکت عظیم فرهنگی است

به گزارش ابصارخبر، رضا قاسمیان بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان با بیان این‌که برگزاری این کنگره می‌تواند در شاخص‌های فرهنگی استان موثر باشد، اظهار کرد: مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه موضوع مهمی است که انتظار می‌رود در سایه برگزاری این کنگره و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی آرمان‌های ۳۴۰۰ شهید استان، دستاوردهای مهمی در این حوزه حاصل شود.

وی وجود محل استقرار کمیته‌های ستاد کنگره و لزوم افزایش نیروهای جدید در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: انجام اقدامات ماندگار در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی به نام شهدا می‌تواند این اقدامات را پر برکت کند.

اهمیت طراحی تقویم اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر این‌که کنگره شهدای ۳۴۰۰ شهید یک برنامه ملی است و برکات فرهنگی و معنوی خاصی را برای استان به همراه خواهد داشت، ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و نشر آرمان‌های شهدا لازم و ضروری است.

دبیر بیان کرد: بازخوانی و شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی و طراحی تقویم اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان می‌تواند در تحقق اهداف موثر باشد.

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک حرکت عظیم فرهنگی است

علیرضا حسن‌زاده، مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان یک کار عظیم فرهنگی است که به اجرای برنامه‌ها با محوریت اهداف و آرمان‌های شهدا سمت‌وسو می‌دهد.

وی افزود: با همکاری ۲۰ دستگاه اجرایی و مدیران این دستگاه‌ها به‌عنوان روسای کمیته‌های ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید و جهت دادن به نحوه هزینه‌کرد اعتبارات با محوریت اهداف و آرمان‌های شهدا و تمرکز بر روی اهداف مشخص، این کنگره دستاورد مهمی برای استان خواهد داشت.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: تجهیز دفاتر و حضور مستمر اعضای کمیته‌ها در ساختمان ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و تعامل و ارتباط هر چه بیش‌تر روسای کمیته‌ها با یکدیگر به هم‌افزایی و پیشبرد و تحقق اهداف کمک خواهد کرد.

حسن‌زاده اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود اجلاسیه این کنگره با مشارکت بیش از ۴ هزار نفر و با دستاوردهای مهمی برای استان اردبیل برگزار شود.

 

انتهای پیام/ج