سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 9732 ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل + عکس

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در راستای تاکید وزیر محترم آموزش و پرورش راهبرد ما در توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی پوشش حداکثری دانشجویان با محوریت تشکل های دانشجویی است.

مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر،   آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور، صفری مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل، عبدی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مسولان، اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان پردیس ها و مرکز دانشگاه در سالن ولایت برگزار شد.

عبدی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان ، با درود به روح پاک و مطهر ایت الله مطهری معلم برجسته و کلیه شهدای اسلام ،ضمن خیر مقدم کویی خدمت میهمانان گرامی و تبریک بزرگداشت مقام معلم خدمت کارکنان، اساتید و دانشجومعلمان که پشتیبانی عظیم تعلیم و تربیت کشور را بر عهده دارند، تشریح کرد:معلمی و خدمت در حوضه تعلیم و تربیت یکی از با ارزش ترین شکل آن است و این امر مهم نه تنها برای خود ما بلکه برای آیندگان نیز مثمر ثمر خواهد بود و طی کردن این مسیر با گوهر عقل ،ایمان و دانش میسر خواهد بود و از دانشجو معلمان خواست با علم و دانش و روحیه جهادی در مسیر تعلیم و تربیت گام بردارند.

دکتر محمدی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن تبریک هفته معلم با معطر کردن مراسم با یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: یک چهارم از دانشجویان شهید مربوط به مراکز تربیت معلم می باشد. ایشان با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند "در مکان و فضایی که معلمی جمع می شود اطمینان داریم رحمت الهی در آن فضا و مکان جاری است"و شغل معلمی انتخاب نیست بلکه یک توفیق الهی می باشد و ما معلمان باید قدر این موهبت الهی را بدانیم و شهیدان را الگوی کار خود قرار دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور تاکید کرد: در راستای تاکید وزیر محترم آموزش و پرورش راهبرد ما در توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی پوشش حداکثری دانشجویان با محوریت تشکل های دانشجویی است.

صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تشریح کرد: هر معلمی که وارد چرخه آموزش و پرورش می شود باید به نقشه راه آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین که برگرفته از بیانات و دیدگاه مقام معظم رهبری برای ارتقا برنامه ها ی آموزش و پرورش، جایگاه معلم، معیشت معلم و علم و پژوهش در حوزه آموزش و پرورش است مسلط  باشند.

وی همچنین از دانشجو معلمان خواست در شرف فارغ التحصیلی و ورود به شغل مقدس معلمی سند تحول بنیادین را تجزیه و تحلیل کنند و مطابق با گام دوم انقلاب، پژوهش و اقدام پژوهی را محور اصلی فعالیت خود قرار دهند .

 

خبرنگار: مهدی جدی 

انتهای پیام/ج