نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9768 ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

انتصاب مسئولین و روسای کمیته های کنگره ملی شهدای استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر

طی مراسمی که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، مسئولین و روسای کمیته های کنگره ملی شهدای استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر منصوب شدند.

انتصاب مسئولین و روسای کمیته های کنگره ملی شهدای استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر

به گزارش ابصارخبر، نشست توجیهی عوامل و دست اندرکاران کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و علیرضا حسن زاده دبیر اجرایی  کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل  با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان مشگین شهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما در مقابل قهرمانان دفاع مقدس مسئولیم و باید راه شهدا و ایثارگران را ادامه و ترویج دهیم.

وی افزود: دشمن در صدد از بین‌بردن فرهنگ‌ایثار و شهادت و یکپارچگی و وحدت ملت ایران از طریق جنگ‌نرم است و باید در برابر آنان در میدان نبرد با دشمن خود را آماده و ایستادگی و مقابله کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل خاطرنشان کرد و افزود: امنیت به راحتی به دست نمی آید و سربازان در مرز و بوم کشور با جنگیدن در مقابل دشمنان امنیت را برقرار می کنند.

پیش از پایان جلسه، نماینده استاندار و دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل توضیحاتی را در خصوص اجرای باشکوه کنگره ملی ارائه دادند و همچنین با اهدا حکم، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مشگین شهر به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر اجرایی کمیته ۱۳ گانه شهرستان مشگین‌شهر معرفی شدند.