سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9793 ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

رئیس و دبیر ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در شهرستان اصلاندوز معرفی شدند

با حضور مسئولین ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، رئیس و دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل در شهرستان اصلاندوز معرفی شدند.

رئیس و دبیر ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در شهرستان اصلاندوز معرفی شدند

به نقل از جلسه توجیهی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان اصلاندوز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

جهانبخش  عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور و هفته قوه قضائیه اظهار داشت‌: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برقراری امنیت پایدار کشور و دفاع از ناموس و خاک وطن همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم، سینه سپر کرده اند.

وی گفت: سربلندی امروز کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل تولید آثار ارزشمند و ماندگار از شهدا و جانبازان و ایثارگران را مهم شمرد و بیان داشت: همه ما در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تمام توانمان را به کار بگیریم و نسل جوان و آینده را با تولید آثار فاخر از شهدا و ایثارگران و جانبازان آشنا کنیم.

فرماندار شهرستان اصلاندوز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدا گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، عشایر مناطق دشت مغان (اصلاندوز و پارس آباد) با حضور در جبهه و مناطق جنگی، از خاک وطن بصورت خالصانه دفاع کرده و خون خود را نثار کردند.

وی تصریح کرد: بانوان و عشایر شهرستان اصلاندوز با ارسال مواد غذایی از شمالی ترین شهرهای ایران به جنوب کشور از پاسداران و سربازانی که در جبهه حضور داشتند حمایت می کردند که جا دارد یاد همه شهدا و خانواده شهدا و شیرزنان و شیرمردان غیور عشایر دشت مغان را گرامی بداریم که به نوبه خود همت کردند.

 علیرضا حسن زاده، دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان‌ بیان داشت: برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل فرصتی مناسبی است تا یاد و خاطره شهدای عشایر را در دشت مغان بخصوص شهدای عشایر شهرستان های اصلاندوز و پارس آباد را گرمی بداریم.

مجتهدی نیا نماینده استاندار اردبیل در کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و سرهنگ‌پاسدار حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهدستان اصلاندوز نیز در خصوص کنگره شهدا و اهمیت اجرای باشکوه برنامه ها در شهدستان اصلاندوز صحبت کردند.

پیش از پایان جلسه، حکم‌ مسئولیت فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان اصلاندوز در کنگره شهدا اعطا گردید.

انتهای پیام/