سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9804 ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸

مراسم دعای عرفه در مصلی اردبیل+ عکس

مراسم با شکوه دعای عرفه همزمان با نهم ذی‌الحجه و سالروز شهادت مسلم بن عقیل، همچون سالهای گذشته با حضور شیفتگان حضرت امام حسین (ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی اردبیل برگزار شد.

مراسم دعای عرفه در مصلی اردبیل+ عکس

به گزارش ابصارخبر، مراسم با شکوه دعای عرفه همزمان با نهم ذی‌الحجه و سالروز شهادت مسلم بن عقیل، سفیر امام حسین (ع) به شهر کوفه، همچون سالهای گذشته با حضور شیفتگان  اباعبداله الحسین(ع)  با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی کارشناس مسائیل دینی در گفتگو با سبلان ما به تشریح فضیلت های دعای عرفه پرداخت و گفت: در روز عرفه هر عمل خیری که انجام دهید، به اندازه ۱۷۰ سال عمل خیر محسوب می‌شود و ثواب اعمالی مانند نماز، عبادت و استغفار در این روز چند برابر محسوب می‌شود.

وی افزود: روز عرفه، روز توبه و استغفار و بازگشت به سوی پروردگار است و در این روز درهای رحمت‌الهی به روی بندگان به صورت ویژه باز است، پس به خدا رجوع کنید و توبه کنید چراکه توبه ترمیم گذشته و ترسیم آینده است.

نماز عید قربان ساعت 6 و سی دقیقه صبح فردا در محوطه شهیدگاه اردبیل به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

 

عکس: مهدی جدی