سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9835 ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

شهردار هشجین:

شهردار هشجین: فاز اول پروژه آتش‎‎‎‎‎نشانی هشجین در هفته دولت به بهره برداری می رسد / احداث مجتمع گردشگری در حاشیه قزل اوزن، اقتصاد منطقه را متحول می کند

شهردار هشجین با بیان اینکه امسال 27 پروژه عمرانی با پیشرفت‌های قابل قبول در نقاط مختلف شهر فعال است، گفت:فاز اول پروژه آتش‎‎‎‎‎نشانی هشجین در هفته دولت به بهره برداری می رسد

شهردار هشجین: فاز اول پروژه آتش‎‎‎‎‎نشانی هشجین در هفته دولت به بهره برداری می رسد / احداث مجتمع گردشگری در حاشیه قزل اوزن، اقتصاد منطقه را متحول می کند

به گزارش ابصارخبر، علی پیرمون شهردار هشجین عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی شهر هشجین در اولویت شهرداری است گفت: اجرای پروژه عمرانی ساختمان آتش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎نشانی با 98 درصد پیشرفت کاری از اولویت های شهرداری است.

وی با بیان اینکه پروژه ساختمان آتش‎‎‎‎‎نشانی هشجین به لحاظ ساختاری و زیربنایی جزو بزرگترین پروژه‎‎‎‎‎ها در سطح استان است گفت: فاز اول این پروژه در هفته دولت به بهره‎‎‎‎‎‎برداری خواهد رسید و فاز دوم آن که خوابگاه پرسنل  آتش‎‎‎‎‎نشانی است در دست اقدام است.

شهردار هشجین خاطر نشان کرد: پروژه مجتمع بانوان، جمع‎‎‎‎‎‎‎‎آوری آب‎‎‎‎‎‎های سطح شهری و احداث سرویس‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی، پارک بوستان دوزلر، آسفالت ورودی شهر، احداث گلخانه، پیاده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎رو سازی شهرک گهراز، ایجاد کشتارگاه از دیگر پروژه‎‎‎‎‎‎های فعال در بخش خورش‎‎‎‎‎‎رستم است.

وی همچنین با ابراز خرسندی از آغاز پروژه مجتمع بانوان که از سال 87 نیمه تمام رها شده بود به به بیان اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار خوبی که در هشجین وجود دارد، ضرورت داشت ضمن در اختیار قرار دادن این مجتمع جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی زمینه لازم نسبت به بهره‌مندی و پرورش این ظرفیت‌ها نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری شورای شهر این پروژه در خرداد ماه سال آینده یه بهره‎‎‎‎‎‎‎برداری می‎‎‎‎رسد.

پیرمون از احداث سه سرویس بهداشتی در سطح منطقه خبر داد و گفت:  اجرای پازل‎‎‎‎‎‎‎‎‎بندی فضای سبز پارک خانواده  آغاز شده و اقدامات نخستین و آماده سازی زیرساخت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های آن در دست اقدام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات جدول‌گذاری در مناطق مختلف هشجین اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای پروژه هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان است.

شهردار هشجین بر ضرورت اجرای پروژه ساماندهی سایت زباله تاکید کرد و گفت: ساماندهی سایت زباله  یک مطالبه عمومی بود که باید عملیاتی می‌شد لذا شرایط و اقدامات لازم برا‌ی انجام این پروژه صورت گرفته و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

وی گفت: یکی از فعالیت‌های شهرداری‌ها در بحث سلامت عمومی جامعه، بحث جمع آوری حیوانات بلاصاحب است و با توجه به تعداد زیاد حیوانات ولگرد در سطح شهر جمع آوری آنها، حمایت و همکاری تمامی شهروندان و دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد.

 پیرمون مهمترین مطالبه شهرداری را انتقال کارخانه آسفالت ماسه شویی به قزل اوزن و همچنین ساخت مجتمع گردشگری در حاشیه قزل اوزن دانست و اضافه کرد: که این امر می‎‎‎‎‎‎‎‎‎تواند موجب رونق اقتصادی منطقه شود.

 

انتهای پیام/ج