سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9871 ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی اردبیل:

کارگروه «ذهن‌های فعال و زبان‌های گویا» در اردبیل راه اندازی می شود

فعالان فرهنگی و قرآنی در امر جهاد تبیین ملزم به شبکه‌سازی و توسعه نیروهای فعال در قالب حلقه‌های میانی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه هستند.

کارگروه «ذهن‌های فعال و زبان‌های گویا» در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش ابصارخبر، ، اکبر غاربی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی اردبیل ظهر امروز  در جمع خبرنگاران ازاز تشکیل کارگروه «ذهن‌های فعال و زبان‌های گویا» با محوریت «جهاد تبیین» در  استان اردبیل خبر داد و گفت:فعالان فرهنگی و قرآنی در امر جهاد تبیین ملزم به شبکه‌سازی و توسعه نیروهای فعال در قالب حلقه‌های میانی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه هستند.

وی مهم‌ترین هدف تشکیل کارگروه «ذهن‌های فعال و زبان‌های گویا» را ایجاد زمینه برای حضور و هم اندیشی کنشگران فرهنگی و قرآنی برای طرح‌های تربیتی در مدارس و دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان مهم‌ترین گروه هدف در طرح‌های فرهنگی و تربیتی هستند که باید با حضور اساتید مجرب و انقلابی، افکار و اندیشه آنان به درستی تقویت و هدایت شود.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل از برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل خبر داد و گفت: برپایی این اجتماع عظیم مردمی ظرفیت مهم فرهنگی برای ارائه پیام‌های تبلیغی بوده و نیازمند بهره‌مندی صحیح از این فرصت برای تبیین و روشنگری است.

خبرنگار : احد داننده

انتهای پیام/ج