نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9883 ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل :

جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت «آسیب‌های اجتماعی» در پارس‌آباد برگزار می شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت «آسیب‌های اجتماعی» در پارس‌آباد مغان برگزار می‌شود.

جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت «آسیب‌های اجتماعی» در پارس‌آباد برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر،  سعید نوریان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره کاریکاتور در پارس آباد خبرداد و گفت: این جشنواره مهرماه امسال با اهداف امید و نشاط‌آفرینی، تقویت بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: فراخوان جشنواره منتشر شده و شرایط جشنواره نیز برای شرکت‌کنندگان تبیین و تشریح شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تکنیک خلق آثار در این جشنواره آزاد است و آثار باید بدون قاب و پاسبارتو ارائه شود.

نوریان با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای آثار برگزیده اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و کاتالوگ دیجیتالی اعطا خواهد شد و برای برگزیده دوم ۲۰ میلیون ریال و برگزیده سوم نیز ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

نوریان مهلت ارسال آثار را پنج مهرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و ادامه داد: اعلام آثار پذیرفته شده تا ۱۰ مهر و افتتاح نمایشگاه نیز ۱۴ مهرماه خواهد بود که امیدواریم آثار ارزشمندی از سوی هنرمندان استان در رشته کاریکاتور به این جشنواره ارسال شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان با ارسال آثار خود می‌توانند آن را در نمایشگاه، فضای مجازی و مطبوعات با نام «هنرمند» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم جشنواره استانی کاریکاتور با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» بتواند به شرایط مطلوب رفع این آسیب‌ها و ارتقای اخلاق و ادب انسانی کمک کند.

 

انتهای پیام/ج