نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 9885 ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

بازدید دانشجویان بسیجی از مراکز رشد و دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل + عکس

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل از بازدید جمعی از دنشجویان اردبیل از مراکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد و گفت: در بازدید علمی در راستای تحقق شعار سال انجام گرفت.

بازدید دانشجویان بسیجی از مراکز رشد و دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل + عکس

حافظعلی دلجو مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با ابصارخبر، به تشریح برنامه های علمی بسیج دانشجویی برای دانشجویان در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین پرداخت و گفت: به تشریح برنامه های علمی بسیج دانشجویی برای دانشجویان در سالتولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین پرداخت و گفت: برگزاری کارگاه های علمی و پژوهشی، بازدیدهای علمی از مراکز رشد دانشگاه ها، بازدید از شررکت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری در کنار دوره های توانمندسازی و نشست های متعدد علمی از جمله برنامه های علمی و پژوهشی و فناورانه بسیج دانشجویی جهت رشد فکری و دید علمی دانشجویان است.

وی در ادامه سخنان خود از بازدید دانشجویان بسیجی خواهر دانشگاه های اردبیل از مراکز رشد دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد و گفت: در این بازدید دانشجویان ضمن آشنایی با مراکز رشد و فناور دانشگاه آزاد اسلامی در جریان اختراعات و نواوری های فارغ التحصیلان و دانش اموختگان دانشگاه ازاد اسلامی نیز قرار گرفتند.

دلجو گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق شعار سال و عملیاتی کردن سیاست های کلی برنامه هفتم  ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی در خصوص افزایش شتاب پیشرفت و نوآوری علمی و فناوری و تجاری به همراه دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه های اردبیل از مراکز نوآور ، فناور و همچنین دانش بنیان استان بازدیدهای علمی برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: دانشجویان بسیجی با اشنایی از ظرفیت ها و پتانسیل های اردبیل بتوانند گام های موثری در راستای پیشرفت و نواوری استان اردبیل بردارند.

 

انتهای پیام/ج