سرویس: سیاسی کد خبر: 9900 ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

امنیت، شاهرگ جامعه است/لزوم برخورد قاطع با سران فتنه/ طرح صیانت از کاربران اولویت مجلس شود

یک کارشناس مسائل اجتماعی: به تبیین ابعاد فتنه اخیر پرداخت و گفت: با توجه به اینکه اغلب اغتشاشگران نوجوان و تحت تاثیر فضای مجازی بودند، لازم است طرح صیانت از کاربران ایران در فضای مجازی با فوریت در مجلس پیگیری و به سرانجام برسد.

امنیت، شاهرگ جامعه است/لزوم برخورد قاطع با سران فتنه/ طرح صیانت از کاربران اولویت مجلس شود

به گزارش ابصارخبر، عزیز خرمی اجیرلو، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل اجتماعی  به  تبیین ماهیت فتنه اخیر پرداخت و گفت :امنیت برای هر جامعه ای، همانند شاهرگ انسان، نقشی بسیارحیاتی برای بقا دارد به همین خاطر دشمنان و بدخواهان ایران، در رأس آنها آمریکا و اسرائیل و برخی مزدوران داخلی، به برکت انقلاب اسلامی چشم دیدن امنیت ما را در این سطح بالا ندارند لذا همه نیروها و تلاش خود را بکار می بندند تا این امنیت را در کشور ما کم رنگ کنند.

وی به منبع و سرچشمه هدایت آشوب ها اشاره کرد و گفت: اگر آشوبگر و فتنه گری در آتش فتنه و آشوبگری خود گرفتار شده و صدمه ای ببیند یا کشته شود آیا پدر مادر کشته های فتنه گران و آشوبگران حاضر هستند بگویند فرزندمان فدای پولی نژاد و رجوی ها و یا سایر سران تجزیه طلب و معاند نظام؟!!! مطمنا" خیر!!! بلکه بعد از اینکه گرفتار این بلا و مصیبت جبران ناپذیر می شوند، نسبت به سران خارجی و داخلی فتنه و آشوب، بیشتر نفرت پیدا کرده و انواع ناسزا را به آنان خواهند گفت، در حالیکه پدر و مادر و سایر بستگان نزدیک شهدایی که برای خدا و در راه خدا جهت حفظ امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی به شهادت می رسند، اولین حرفهایی که به زبان می آورند می گویند: فرزندمان فدای امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و فدای ولی امر مسلمین جهان،.

وی به وضعیت خانواده های گرفتار شده در بند فتنه اشاره کرد و گفت: خانواده هایی که فرزندانشان در آتش فتنه گران سوخته اند متوجه می شوند به چه بلای خانمانسوزی گرفتار شده اند، نه دستاورد دنیوی برای آنان وجود دارد و نه اجر معنوی و اخروی، بلکه بیشتر مورد لعن و نفرین ملت بزرگ ایران اسلامی و همچنین دچار غداب دنیوی و اخروی قرار می گیرند که هیچ کمک رسان و فریادرسی از جانب سران فتنه برای آنان نخواهد بود.

این کارشناس مسائل اجتماعی بصیرت عاشورایی مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی را متذکر شد و گفت مردم اصیل و ریشه دار کشور با اطاعت از دور اندیشی و منویات ولی فقیه زمان، پشتیبان و مدافع امنیت هستند چرا که بهتر از همه می دانند، دشمنان با سوءاستفاده از نا آگاهی مردم، با شایعه پراکنی و ایجاد شبهه سعی می کنند در کشور نفوذ کرده و اعتقادات مردم را سست کنند .

نقش شبکه های مجازی و پیام رسان های خارجی و برخی خواص در ایجاد آشوب و اغتشاش

         این مدرس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به نقش فضای مجازای در دامن زدن به ابعاد فتنه اشاره کرد و گفت: شبکه های مجازی و پیام رسان های خارجی که اکثرشان تحت مالکیت و سلطه صهیونست های اسرائیلی هستند، در اغتشاش و آشوبهای اخیر داخل کشور نقش اساسی داشته و بیشتر برنامه و ارتباطات آنان بر روی اینگونه پیام رسانها از جمله اینستاگرام، واتساپ و تلگرام بین عوامل فتنه و آشوب مخابره می شد، بنابراین لازم است در خصوص فعالیت این نوع شبکه های اجتماعی اقدام قاطع صورت گرفته و در صورت عدم تمکین مالکان این شبکه های اجتماعی از قوانین کشور، مسدود شوند.

وی خواستار ارتقاء و تقویت پیام رسان های  داخلی شد و گفت: با بهاء دادن  به جوانان گام دومی و تقویت دانشمندان کشور می توان پیان رسان داخلی با کیفیت بین المللی طراحی و در اختیار عموم مردم گذاشت تا ضمن رفع نیاز مردم بستر امن و قابل اعتماد در فضای مجازی برای کشور ایجاد کرد.

       خرمی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی را متذکر شد و گفت: اگر چند ماه پیش این طرح چکش کاری و ایرادات آن رفع می شد و قوانین آن در کشور به اجرا گذاشته می شد الان شاهد آشوب های کنونی و افتادن نوجوانان و جوانان کشور در دام فتنه گران نبودیم.

وی تربیت سنگ اندازان، هتاکان  و آتش زنندگان زباله دان ها را متذکر شد و گفت: این افراد با حضور اعتیاد گونه در فضای مجازی در واقع تربیت یافتگان دشمنان و شیاطین زمان هستند.

این مدرس دانشگاه تربیت انسان های مومن و پاک دامن را نیز یادآور شد و گفت: زائران و دوستداران امام حسین(ع) از جان و مال خود برای تامین امنیت و آرامش مردم می گذرند.

وی در ادامه سخنان خود از مسئولان عالی نظام، دستگاههای امنیتی و قضایی خواست افرادی را که خواسته و ناخواسته، عامدانه و غیر عامدانه با اظهار نظرهای نادرست و رفتارهای شبهه ساز و فتنه انگیز از جمله کشف حجاب، باعث شعله ور شدن آتش فتنه اخیر شدند برخورد قاطع کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

         عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان به احادیثی از پیامبر اکرم در خصوص حجاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یکی از شاخصه های اصلی حیاء و دستور الهی و دین مبین اسلام است، بنابراین نباید به کسی اجازه داد به بهانه های مختلف در راه اجرای قانون حجاب و عفاف در جامعه اسلامی مانع ایجاد کرده و با راه اندازی فتنه و آشوب، آرامش کشور و خانواده ها را به هم بزنند.

وی به فایده حجاب و مضرات بی حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف هم برای مردان و هم برای زنان امنیت آفرین است و نبود آن امنیت مردان و زنان را در جامعه به خطر می اندازد.

       این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه بی حجابی تیری کشنده برای روح و فکر انسان است، گفت: بی حجابی بنیان خانوده ها را از هم پاشیده و موجب هرج و مرج و بهم ریختگی جامعه می شود که برخی از آثار آن را امروزه در جامعه می ببینیم. 

وی در ادامه سخنان خود به مقاله ی "رابرت مرداک" صهیونست و صاحب رسانه های پر نفوذ دنیا از جمله شبکه تلویزیونی "من و تو" اشاره کرد و گفت: وی می گوید « برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه ی مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و من قصد دارم تا موضوع مادر را در دستور کار خود قرار دهم، در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند و اگر مادر را منحرف کنیم تمام جامعه آنها به لجن کشیده خواهد شد. 

این کارشناس مسائل اجتماعی تصریح کرد: قصد این مجموعه آن است که واژه ای به نام مادر و حیاء را در ایران بدون مفهوم کند و تا ۲۰ سال آینده اسمی از مادر و خانواده در ایران دیده نشود.

وی به توطئه های مرداک و هم مسلکانشان در اینخصوص اشاره کرد و گفت: آنها معتقد هستند بی حجابی باید از طریق بازیگران در جامعه ایران تزریق شده و توسط سلبیریتی های اجیر شده بسط و گسترش پیدا کند.

آتش زنندگان  اموال عمومی، دست به خودسوزی خود و خانواده خود زده اند

      دانش آموخته حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در ادامه سخنان خود به خوی وحشی گری آشوب گران اشاره کرد و گفت: برهم زنندگان امنیت، اموال عمومی و تجهیزات، آمبولانس و آتش نشانی و ساختمان شعبات بانکها را تخریب می کنند، در واقع اموال خود و خانواده شان را آتش زده اند.

         این مدرس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمنان پرداخت و گفت: جنگ نرم برنامه اصلی دشمنان اسلام برای مقابله با پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی است، دشمنان ما در سالهای اخیر بعد از بی نتیجه دیدن جنگ سخت، جنگ نرم را برای مقابله و تضعیف جمهوری اسلامی ایران عزیز در پیش گرفته و  با انواع هجمه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مثل گرگ گرسنه دندان تیز کرده در کمینن گاه خود نشسته و منتظر فرصتی می مانند تا هر از گاهی به بهانه های مختلف مثل بهانه فوت آن خانم، از کمینگاه خود حمله کنند، که شاید بتواند طعمه خود از بین برخی افراد نا آگاه و گول خورده بی بصیرت در داخل پیدا کرده تا به اهداف شوم خود برسند، همچنانکه در طی روزهای اخیر شاهد آن بودیم، بنابراین برای دور ماندن از چنین آسیب هایی تنها راه چاره ما، افزایش بصیرت خود با توجه بیانات و فرامین ارزشمند و بسیار غنی چندین ساله و اخیر رهبر گرانقدرمان و سایر علمای اسلام، اساتید دلسوز و آگاه به مسائل دینی و اجتماعی و همچنین اندیشمندان انقلاب اسلامی است، لذا بتوانیم راه و جبهه مقابله با دشمنان خود را شناخته و در همان راه و جبهه حضور یافته و گول فتنه و دسیسسه مستکبران را نخوریم، تا در جبهه مقابل خودمان، دشمنان را بر علیه خود و کشورمان همراهی نکنیم.

 

گفتگو: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج