نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9910 ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

مدیرکل بهزیستی استان خبرداد:

افزایش خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در رابطه با اقدامات انجام یافته پیرامون خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت بالاخص در دولت سیزدهم گفت: اشتغال زایی این ولی نعمتان اصلی ترین راهبرد و فعالیت های سازمان هستند که با جدیت این اقدامات پیگیری می شوند.

افزایش خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت

به گزارش ابصارخبر، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در جریان سفر به شهرستان انگوت با ناشنوای تحت پوشش بهزیستی شهرستان انگوت دیدار و گفتگو کرد.

وی گفت: در سایه تلاشهای دولت خدمتگزار، مسئولان دلسوز ومتعهد میهن اسلامی امروز به سمتی می رویم که از شدت افراد دارای معلولیت بویژه شنوایی کاسته می شود و با تمهیدات صورت گرفته، فرد از ناشنوایی مطلق آسوده می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در رابطه با اقدامات انجام یافته پیرامون خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت بالاخص در دولت سیزدهم افزود: توسعه خدمات توانبخشی، ارائه خدمات توانپزشکی و آموزش مهارتهای زندگی، فراگیری زبان اشاره به خانواده های فرد معلول و اشتغال زایی این ولی نعمتان اصلی ترین راهبرد و فعالیت های سازمان هستند که با جدیت این اقدامات پیگیری می شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سیاستها و تدابیرهای صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی کشور در خصوص پیشگیری از معلولیت ها خوشبختانه اقدامات بسیار متعدد و متنوعی برای آحاد جامعه ارائه می شود که با توجه به آگاهسازی های صورت گرفته امروز به سمت جامعه ای سالم و عاری از معلولیت پیش می رویم .

 

خبرنگار: احد داننده

 

انتهای پیام/ج