نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 9917 ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

به مناسبت هفته بسیج ؛

جشنواره ورزشی بسیج مساجد و محلات استان اردبیل برگزار شد +عکس و فیلم

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بسیج مساجد و محلات استان در اردبیل خبرداد و گفت: تیم های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

جشنواره ورزشی بسیج مساجد و محلات استان اردبیل برگزار شد +عکس و فیلم

به گزارش ابصارخبر،  شاهین زارعی معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما، از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بسیج مساجد و محلات استان در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج ورزشکاران با همکاری باشگاه مقاومت بسیج و حضور ۱۰۰ ورزشکار از سراسر استان در اردبیل برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به رشته های ورزشی این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: دارت، آمادگی جسمانی، پینگ پنگ و فوتبال دستی از جمله رشته های ورزشی بودند که ورزشکاران استان اردبیل در رده های سنی با هم به رقابت پرداختند.

زارعی از اعزام نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی این جشنواره به مسابقات کشوی خبرداد و گفت: مسابقات ملی رشته های یاد شده تا پایان آذر ماه در استان های مختلف سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی به معرفی نفرات منتخب جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج مساجد پرداخت و گفت: در رشته دارت؛ رامین ناصری از شهرستان بیله سوار به عنوان نفر اول، حمید رضا اسلامی از شهرستان اردبیل به مقام دوم و عاصم قبادی از شهرستان بیله سوار در جایگاه سوم ایستادند.

زارعی به منتخبین رشته پینگ پنگ نیز اشاره کرد و گفت: اکبر مهدویان از شهرستان نیر به مقام اول دست یافت، علی مردانه از شهرستان پارس آباد در جایگاه دوم ایستاد و  محمد فرجیان از شهرستان پارس آباد سوم شدند.

وی به منتخبین رشته آمادگی جسمانی نیز اشاره کرد و گفت: در رده سنی زیر ۲۵ سال؛ مهدی آزاد مهر  از شهرستان پارس آباد به مقام قهرمانی رسید و  یاسین شیرین زاده از شهرستان پارس آباد در جایگاه دوم ایستاد و محمد جعفری از شهرستان مشگین شهر نیز به مقام سومی دست یافت.

زارعی گفت: در رده سنی بالای ۲۵ سال نیز انصار مردانه از شهرستان پارس آباد به مقام اول دست یافت و  یاشار نوروزی از شهرستان مشگین شهر دوم شد و سجاد رزمی از شهرستان بیله سوار در جایگاه سوم ایستاد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) به معرفی نفرات منتخب رشته فوتبال دستی پرداخت و گفت: سینا امامی و هادی کوهی از پارس آباد به مقام اول دست یافتند، حسین مبشر و حمید رضا شرقی از شهرستان گرمی دوم شدند، مجتبی بخشنده و علی الهامی از شهرستان بیله سوار نیز در جایگاه سوم ایستادند.