نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9921 ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی ؛

فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی به بهره برداری رسید+عکس

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در آیین بهره برداری از فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اقتدار، عظمت و هویت کنونی کشورمان به برکت خون شهدای این مرز و بوم تحقق یافته است.

فاز دوم یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی به بهره برداری رسید+عکس

به گزارش ابصارخبر، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در مراسم بهره‌ برداری از فاز ۲ یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اقتدار، عظمت و هویت کنونی کشورمان به برکت خون شهدای این مرز و بوم تحقق یافته است.

وی افزود: فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج، کشور را به یک اقیانوسی بی پایان وصل کرد تا کشور از این نعمت فراوان بهره‌ مند شود.

محمدی اصل با بیان اینکه امروزه نقش و اهمیت بسیج برای کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اردبیل پایتخت حسینت است و مردم ما بصیر و دارای آگاهی مثال زدنی هستند و همین موضوع سبب شد تا در اغتشاشات اخیر استان ما قابل مقایسه با سایر استان ها نباشد و کمترین مساله را در این استان شاهد بودیم.

اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: عزت و سربلندی موجود در کشور به برکت خون شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست آمده است و ما امروز هرچه داریم از شهداست.

وی به ضرورت حفظ اتحاد در میان تمام اقشار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: حفظ اتحاد سبب می شود تا تمام نقشه های شوم دشمنان خنثی شده و کوچک ترین صدمه ای وارد نظام نشود.

چمنی با اشاره به حوادث اخیر کشور، تصریح کرد: در این خصوص دانشگاه محقق اردبیلی شاهد کمترین چالش ها بود که این موضوع به واسطه همکاری و همدلی کارکنان و اساتید دانشگاه حاصل شد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز ۲ یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی شامل محوطه سازی، تامین تاسیسات زیربنایی و فضای سبز با زیربنای حدود ۵ هزار مترمربع در خرداد ماه سالجاری آغاز شده بود که امروز در هفته بسیج با هزینه کرد اعتبار حدود ۵۰ میلیارد ریالی شاهد بهره برداری از آن هستیم.

عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: امروز کلیه پیشرفت های موجود در کشور به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن راه شهدا رقم خورده است‌.

وی افزود: فرق نظام ما با سایر نظام های دنیا این است که انقلاب ما بر پایه دین، قرآن و مکتب اهل بیت بنا شده است.

حسنی تصریح کرد: رهبری بی نظیر امام راحل در آن زمان و همچنین بصیرت والای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسیر را برای این انقلاب هموار کرده است.

گفتنی است در پایان مراسم تجدید میثاق با شهدا و تجلیل از عوامل اجرایی پروژه فاز ۲ یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

 

انتهای پیام/ج