نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 9938 ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

ملت ایران در حماسه ۹ دی تاریخ‌ساز شدند/ دشمنان ناتوان‌تر از آن هستند که برای ایران قوی، نقشه براندازی بکشند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) وحدت سبب بالندگی و پیشرفت‌های روز افزون کشور ما شده است، گفت: امسال در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شد.

ملت ایران در حماسه ۹ دی تاریخ‌ساز شدند/ دشمنان ناتوان‌تر از آن هستند که برای ایران قوی، نقشه براندازی بکشند

به گزارش ابصارخبر به نقل از سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با سبلان ما ، به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ حماسه عظیم و تاریخ ساز آفریدند و با بصیرت و آگاهی پای انقلاب و ولایت ایستادند.

وی با بیان اینکه وحدت سبب بالندگی و پیشرفت‌های روز افزون کشور ما شده است، گفت: امسال در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شد.

سردار محمدی اصل با اشاره به نقش رهبری در هدایت مردم برای مقابله با فتنه‌ها، تأکید کرد: مردم ایران با حماسه‌آفرینی و حضور خود در صحنه‌ها همیشه نشان داده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و در سخت‌ترین شرایط مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود خطاب به دشمنانی که چشم دیدن پیشرفت و امنیت ایران را ندارند، گفت: ملت ایران هیچگاه غیرت و عزت و شرف خود را نمی‌فروشند و مطمئن باشید اگر نگاه چپ به این مرزو و بوم بیاندازید و در فکر چپاول کشور باشید با پشیمانی سختی مواجه خواهید شد.

وی با اشاره به حماسه تاریخی ۹ دی ملت ایران، گفت: امسال نیز یاد آن روز الهی را با حضور پر شور و دشمن شکن مردم مومن و ولایی گرامی خواهیم داشت و به دشمنان خواهیم گفت؛ شما ناتوان‌تر و ناچیزتر از آن هستید که برای ما نقشه بکشید چرا که اراده الهی ایران اسلامی را هدایت می کند.

سردار محمدی اصل  شرایط سخت امروز غرب را یادآور شد و با بیان اینکه دشمنان در همین ایام اخیر به فکر تجزیه، تفرقه افکنی، آشوب و اغتشاش در کشور ما بودند، گفت: امروز کشورهای غربی به دنبال جمع آوری زغال سنگ و هیزم برای زمستان سخت هستند.

وی سیاست‌های شیطانی غرب به ویژه امپراطوری دروغین رسانه‌ای کشورهای معاند غرب برابر ایران اسلامی را متذکر شد و گفت: در همین  ایام فتنه، ایران قوی موفق به پرتاب موشک هایپرسونیک به آسمان شد و نشان داد که فتنه اندوزی های استکبار، فرایندی تکراری است و همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ آشوب و اغتشاش دشمنان در کشور  مانند سالهای گذشته به زودی خاموش خواهد شد بنابراین باید برای آینده قوی برنامه ریزی کرد و با محقق کردن چشم اندازها مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون کشور را هموار کرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس از جنگ سایبری، بیولوژیک و جنگ نرم و شناختی از جمله جنگ‌های دشمنان برابر ایران اسلامی نام برد و گفت: گنجینه عظیم دفاع مقدس پشتوانه رزمندگان اسلام و ملت بصیر و انقلابی ایران در تهاجم بی امان دشمنان در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) جنگ‌های نیابتی، اطلاعاتی و سایبری دشمنان را یادآور شد و گفت: در واقع ما انواع جنگ‌ها را تجربه کردیم و این تجربیات علاوه بر اینکه ما قوی‌تر و منسجم تر کرده است، باعث استقامت و پایداری بیش از پیش ملت ایران برابر توطئه های استکبار شده است.

وی به حوادث اخیر نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، دشمن از همه ظرفیت های پیدا و پنهان خود استفاده کرد و با تمام قوا به میدان آمد، گفت: در این میدان نیز دشمن در برابر اراده و بصیرت عاشورایی ملت ایران شکست خورد.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه حماسه 9 دی امتدادی عمیق و ژرف در تاریخ ملت ایران دارد، گفت: کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد صحنه‌هایی بود که ملت ایران با آفرینش آن‌ها از آزمون‌های سخت عبور کرده و توانست مسیر پیشرفت و ترقی کشور را فراهم آورد.

وی از حماسه 9 دی به عنوان پاسداری از تمامیت انقلاب اسلامی ایران نام برد و گفت: نه دی، نور بصیرت الهی در دلهای مردم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از شعار «نهم دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» به عنوان شعار ملی بزرگداشت حماسه 9دی در سالجاری نام برد واز آحاد مردم فاطمی و بصیر و انقلابی دارالارشاد اردبیل برای حضور پرشور و معنوی در مراسم گرامیداشت یوم الله نه دی در مصلی اردبیل و میعادگاه های سراسر استان دعوت کرد.

 

گفتگو: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج