سرویس: ورزشی کد خبر: 9955 ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سپاه نماد ارزشمندی از ظرفیت انقلابی مردم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جمع پهلوانان و قهرمانان اردبیل به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه ورزش پرداخت و گفت: سپاه نماد ارزشمندی از ظرفیت انقلابی مردم است که در عرصه ورزش نیز افتخارآفرین است.

سپاه نماد ارزشمندی از ظرفیت انقلابی مردم است

به گزارش ابصارخبر، اکبر ورودی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل شب گذشته در همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، جلال آفاقی معاون رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل و جمعی از پهلوانان و ورزشکاران در زورخانه علی بن ابی‌طالب (ع) اردبیل برگزار شد به تبیین ارزش‌های سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی، کشور و ملت پرداخت و گفت: سپاه نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم است و تمام جامعه ورزش استان اربیل ضمن محکومیت اقدام شرم‌آورانه پارلمان اروپا در پیشنهاد به قرارگرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریست و تحریم این نهاد مقدس که در برابر هیمنه داعش دست‌پرورده استکبار تروریست ایستاد، با تمام وجود حمایت کرده و همچون یک سرباز وظیفه‌شناس آماده حراست از سپاه پاسداران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: رشد و بالندگی جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی و فتح قله‌های جهانی خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی چراکه تاریخ شاهد و روایتگر وضعیت جوانان در دوران پیش از انقلاب اسلامی است.

ورودی به پروژه‌های در دست افتتاح اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دهه فجر پرداخت و گفت: 5 پروژه مهم ورزشی آماده بهره‌برداری است که تا 22 بهمن‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از افتتاح تالار وزنه‌برداری اردبیل به‌عنوان مهم‌ترین پروژه ورزشی استان اردبیل در چندساله اخیر نام برد و گفت: این پروژه ورزشی که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است به‌زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به مشکلات و موانع این پروژه ورزشی شاره کرد و گفت: با تمهیدات اتخاذ شده و تأمین هزینه‌های لازم کار ۸ماهه با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی ورزش دوستان ظرفت مدت 3 ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت هیئت‌های ورزشی ستان اردبیل پرداخت و گفت: اغلب هیئت‌های ورزشی به سمت تعالی  و پیشرفت در حال حرکت هستند.

وی به پهلوان پهروری در کنار قهرمان‌سازی نیز اشاره کرد و گفت: ورزش اردبیل آینده درخشانی پیشرو دارد؛ چراکه نوجوانان و جوانان امروز ما با الگوبرداری از پیشینیان خود پهلوان منشی را بر قهرمانی ترجیح داده و همچون عرفان محرمی که چندی پیش قهرمان ووشوی جهان شد مدال‌هایش را به شهدای گمنام تقدیم کرد و این خود برگرفته از روحیه پهلوانی یک ورزشکار است که تلاش می‌کند با تداوم راه شهدا در مسیر پیشرفت و تعالی کشور و تحقق ارمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارد.

 

انتهای پیام/ج