سرویس: سیاسی کد خبر: 9957 ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع):

22 بهمن، جشن عزت و استقلال ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) به مقایسه افتخارات ورزشی کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: 22 بهمن، جشن عزت و استقلال ایران است.

22 بهمن، جشن عزت و استقلال ایران است

به گزارش ابصارخبر، جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) شامگاه امروز در مراسم اختتامیه لیگ والیبال استان اردبیل به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش پرداخت و گفت: قبل از انقلاب اسلامی ورزشگاهی برای فعالیت جوانان وجود نداشت اما به برکت انقلاب اسلامی امروز علاوه بر اینکه در جای جای کشور ورزشگاه ساخته شده است در برخی مواقع نیز مکان ورزشی بیشتر از ورزشکار نیز است.

وی با بیان اینکه سلامت مردم اولویت نظام اسلامی است، گفت: رشته های ورزشی متنوع در کشور موجب افنخار آفرینی جوانان در میادین بین‌المللی و جهانی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود فعالیت های 43 ساله مسئولان نظام را ماذکر شد و گفت: در حالی وارد 44امین سال پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که کارنامه درخشان مردم  و مسئولان نظام زبانزد میادین جهانی است.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به پشتوانه ایثار و از خودگذشتگی شهدا استقلال و آزادی خود را جشن می گیرد.

عطایی برخورد آمریکا با عربستان را یادآور شد و گفت: اگر روحیه جهادی و انقلابی در کشور  نباشد مثال برخورد امریکا با عربستان که تاریخ مصرف برای انها تعریف کرده برای ما نیز صادق خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز زیرساخت های ورزشی اماده است گفت: مسئولان با همرای جوانان می توانند قله های ورزشی جهان را یکی پس از دیگری فتح کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) از عرصه ورزش به عنوان رمز موفقیت های بزرگ نام برد و گفت: تفریح سالن ذهن و جسم جوانان را اماده تلاش و کوشش کرده و زمینه های پیشرفت و تعالی انسان را فراهم می کند.