نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9964 ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع):

جشنواره تربیتی شجره طوبی برگزار می شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) از برگزاری جشنواره تربیتی شجره طوبی ویژه فعالین تربیتی خبر داد و گفت: علاقمدان تا 18 اردیبهشت می‌توانند جهت شرکت در جشنواره به کانال شجره طوبی در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

جشنواره تربیتی شجره طوبی برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، حجت‌الاسلام داود سلامت، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما، از برگزاری جشنواره تربیتی شجره طوبی خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه فعالین عرصه تربیتی با یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هدایای نقدی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی به بخش‌های این جشنواره علمی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: تجربه‌نگاری تربیتی،طرح نویسی تربیتی، ایده‌پردازی تربیتی در کنار ثمرات تربیتی از جمله بخش‌های این جشنواره علمی و فرهنگی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) در ادامه سخنان خود به جزئیات بخش‌های 4 گانه جشنواره شجره طوبی اشاره کرد و گفت: در بخش تجربه تربیتی: مطلبی که بیان کننده موفقیت‌ها، شکست‌ها، راهکارها است که در روند کار تربیتی پشت سر گذاشته شده‌اند مورد توحه است.

وی به بخش ایده تربیتی نیز اشاره کرد و گفت: این بخش شامل یک اندیشه، فکر، پیشنهاد یا تصویر ذهنی است که در رسیدن به یک هدف خاص تربیتی به ما کمک می‌کند یا اینکه یک راهکار خلاقانه برای حل یک مشکل تربیتی است.

سلامت به بخش طرح تربیتی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح برنامه یا نقشه‌ای تربیتی جهت رشد مخاطبین در یک موضوع خاص تربیتی یا به صورت جامع در تمام موضوعات تربیتی مجموعه تربیتی مورد توجه است.

وی به بخش ثمرات تربیتی نیز اشاره کرد و گفت: افرادی که حداقل ۳ سال در مجموعه‌ای تربیتی حضور داشتند و با برنامه‌های آنجا رشد کرده و هم اکنون یکی افراد شاخص مذهبی، فرهنگی، علمی، ورزشی شده‌اند مورد توجه است.
 

سلامت گفت: همسنگران جبهه تربیت  وکلیه کنش‌گران حوزه تعلیم و تربیت، فعالان در مسجد، مدرسه، هیئت، کانون، پایگاه که به صورت آتش به اختیار و به عنوان علمدار تربیت در منطقه خود، کارتبلیغ و تبیین را انجام می دهند می‌توانند آثار خود را تا 18 اردیبهشت ماه به id @tarverdizadehدر پیام رسان ایتا ارسال کنند. 

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانیhttps://eitaa.com/shajareyetoba در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ج