پربازدیدترین ها

کد خبر: 3692 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹

یادداشت دانشجویی؛

نُه دی هایی برای دفن جریان نفوذ

پروژه نفوذ پدیده عجیب و غریبی نیست، این که امروز برخی مشغول بزک چهره خشن و جنایتکار و استکباری دولت آمریکا هستند محصول همین پروژه نفوذ است.

نُه دی هایی برای دفن جریان نفوذ

به گزارش ابصارخبر، حسین عباداله زاده دانشجوی مشگین شهری به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ضمن تحلیل این واقعه مهم به بحث نفوذ پرداخت و نوشت: در طی سالهای گذشته فتنه گران با چهره های مختلف در سخنرانی ها ، مقالات و با روش های دیگری به آرمان های انقلاب می تازند و این سخنرانی های هتاکانه امسال نیز در مناسبت های مختلف انجام شد و یکی از این سخنرانی ها مراسم 16 آذر روز دانشجو بود که فتنه گران در دانشگاه ها مختلف کشور با ارائه سخنرانی های هتاکانه بی مهابا به آرمان های انقلاب اسلامی و اصول نظام جهموری اسلامی تاختند و سر از لاک نفاق بیرون آوردند . ایادی بی مزد و مواجب استکبار نشان دادند که خطر نفوذ که رهبر معظم انقلاب بیش از 70 بار در سخنرانی های اخیر نسبت به آن هشدار دادند تا چه اندازه می تواند نزدیک باشد.  

پروژه نفوذ به خصوص بعد از برجام بسیاد جدی شده است و حتی به مرحله نفوذی نیز رسیده که نمونه های آن چند روز پیش دستگیر شدند و لکن پادزهر نفوذی فقط و فقط بصیرت است که به تعبیر مقام معظم رهبری : « باید دائماً هشیار باشید. معارف دینی خود و معارف انقلابی خود را هرچه می توانید تعمیق کنید. مثل پاره های پولاد ــ زبر الحدید؛ آن‌طوری که در تعبیرات حدیث و در بعضی دعاها وجود دارد ــ نفوذ ناپذیر و نفوذ کننده و در مقابل دشمن، بُرنده و با اراده قوی باشید.».

 زبر الحدیدها اهل بصیرت بودند که در صدر اسلام هر جا دشمن خواست با تیز بینی نفوذ کنند تشخص دادند و در مقابل آنها ایستادند . این مردان پولادین و آبدیده بودند که در جنگ صفین شکست سختی را به دشمن تحمیل کردند اما بی بصیرتی اهل صفین ، سید الوصیّین را بی یار و یاور گذاشت و ابوموسی اشعری ( نماد بی بصیرتی ) و اهل فتنه را حَکَم نمود . بعد از این فتنه بود که اسلام وارد پیچ تاریخی شد و از محراب مسجد کوفه گرفته تا زهر خوراندن به خلیفه به حق پیامبر (ص) و امام مسلمین و تا نبرد رودررو با امام حسین (ع) و لای در قرار دادن سادات و ... تلخی های فراوان  دیگری به کام مسلمین نشست .

اگر بصیرت نباشد بسیاری از افراد به ظاهر متقی هم در گرداب فتنه ها غرق می شوند . امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرمایند: «لیس الأعمی مَن یُعمی بَصَرُهُ، اِنّما الأعْمی مَن تُعْمی بَصیرَتُهُ؛ کور آن کسی نیست که چشم ندارد، بلکه کسی است که چشمِ دل ندارد». امام علی (علیه السلام) همچنین می فرماید: «نَظَرُ البَصَرِ لایُجدی إذا عَمِیَتِ البَصیرةُ؛ اگر دیده بصیرت کور باشد نگریستن چشم سودی نمی‌دهد».

 امروز صدمه ای که اسلام ناب محمدی (ص) از با تقوایان بی بصیرت می خورد کمتر از صدمه ای که کفار و منافقین به اسلام زدند نیست. اقدامات وحشیگرانه و سبعانه داعش مصداق دینداری بدون بصیرت است که لطمات آن تا 200 سال دیگر قابل جبران نیست. این رفتار ددمنشانه که متاسفانه به واسطه پروپاگاندی رسانه ای غرب به نام اسلام نوشته می شود ، جبهه کفر را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرده و ممات آن ها را به تاخیر انداخته می اندازد .

اسلام دین جنگ نیست و اتفاقا یکی از صلح طلب ترین و منضبط ترین ادیان در شرایط جنگ است، دینی که جهاد ابتدایی را در زمان غیبت معصوم مجاز نمی داند و فقط به مسلمانان اجازه داده است در برابر تجاوز و تعدی دیگران از خود دفاع کنند . این دفاع یک امر کاملا عقلی و حق طبیعی برای هر انسانی در هر دین کیشی است . این خسارت هایی که به جهان اسلام وارد می شود محصول نفوذ استکبار است .

نقشه جمهوری اسلامی برای مقابله با نفوذ مشخص است که همان عمل قرآن و سیره اهل بیت (ع) و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است . آیه ای درباره سرکشی فرعون می فرماید: «اذْهَبْ إِلی فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغی» اشاره به تکبر و برتری جویی فرعون دارد که به جای اصلاح امور ، فساد به بار می آورد . امروز نیز ایران اسلامی مقابل استکبار ایستاده که برتری جویی می کند و دنیا را به تباهی کشانده.

کسانی که می گویند آمریکا تغییر کرده و شرایط دنیا عوض شده است در واقع همان بزک کنند گان و تطهیر کنندگان چهره دشمن در داخل هستند که هدفشان جز پنهان کردن خیانت ها و خباثت های دشمن نیست . به تعبیر حضرت امام (ره) که خطاب به نیروهای مقاومت و جنش آمل می فرمایند : « بر فرض که آمریکا یک طرح صددرصد اسلامی ــ انسانی بدهد، ما باور نمی‌کنیم که آنها به‌نفع صلح و منافع ما گامی بردارند. اگر آمریکا و اسرائیل «لااله الاالله» بگویند ما قبول نداریم، چرا که آنها می‌خواهند سر ما کلاه بگذارند. آنها که صحبت از صلح می‌کنند، می‌خواهند منطقه را به جنگ بکشند... مسئله‌ای که می‌خواهم اکیداً به شما تذکر دهم این است که این معنا که نمی‌شود با قدرتهای بزرگ طرف شد را از گوشهایتان بیرون کنید. شما بخواهید، می‌توانید» . کسانی که بحث رابطه با آمریکا را مطرح می کنند در جورچین پروژه نفوذ دشمن بازی می کنند .

امروز به بهانه مذاکرات شرکت های آمریکایی را مطرح می کنند فردا پای سینمای و هالیوود و رستوران های مک دونالد و کی اف سی و فرهنگ و لباس و ... به وسط می کشند و به دنبال آن به تدریج به خانواده های شهدا بی احترامی می کنند، در دانشگاه ها دانشجویان حزب اللهی و انقلاب را افراطی خطاب می کنند و برای به انزوا کشیدن آنها برچسب های مختلف مانند تندرو و بی سوادی و ... می زنند و همان کاری که سر شوروی و چین و ونزوئلا که علیه منافع آنها اقدام کرده بودند، در می آورند .

 این پروژه نخ نما متعلق به امروز نیست، برژینسکی در سال 1997 در کتاب « پس از سقوط کمونیسم » می گوید : «حضور این رستوران‌ها یا فیلم‌ها و کتاب‌های آمریکایی در همه جای دنیا مؤلفه‌ای از قدرت ماست» و «امروز جوان‌های دنیا مشتاق هستند تا مانند آمریکایی‌ها لباس پوشیده، غذا خورده و زندگی کنند»

نفوذ باعث تغییر در سلایق و رفتارها می شود که از جمله آنها می توان به  واردات کالاهای لوکس، واردات خودروهای گران قیمت ، تاسیس رستوران ها و کافی شاپ ها به سبک غربی و برگزاری کنسرت های موسیقی غربی و ... که هر کدام از اینها نشانه هایی از تعمیق پروژه نفوذ است ، لذا نفوذ فقط در محدوده ظواهر جامعه خلاصه نمی شود مهمترین بخش نفوذ ، افکار و اندیشه های مردم و به ویژه نخبگان را هدف می گیرد.

پروژه نفوذ پدیده عجیب و غریبی نیست . این که امروز برخی مشغول بزک چهره خشن و جنایتکار و استکباری دولت آمریکا هستند محصول پروژه نفوذ است . این که برخی استقلال کشور خود را زیر سوال می برند ، محصول پروژه نفوذ است . این که امروز برخی عبور از خطوط قرمز و اصول اساسی انقلاب اسلامی را عادی‌سازی می کنند محصول پروژه نفوذ است.

این که امروز در کشور قانون حجاب و عفاف اجرا نمی شود محصول پروژه نفوذ است . این که علوم انسانی اسلامی در دانشگاه ها تدریس نمی شود محصول پروژه نفوذ است و ... بعد از برجام ستاد فرماندهی نفوذ در داخل کشور تشکیل دادند و به خیال خام خود در پسا برجام محمل خوبی برای توسعه پروژهای استکبار در داخل ایران تشکیل داده اند . غافل از این که هر یک از مردم این خاک خود ابوبصیر و زبر الحدید هستند که امتحانات خود را در آزمون های سخت با موفقیت پشت سر گذاشتند .

جریان نفوذ که باقیمانده فتنه 88 هستند و باید منتظر 9 دی دیگر باشند تا برای همیشه توسط امت حزب اللهی در 9 دی دیگر دفن شوند اما این 9 دی متفاوت تر خواهد بود امروز این ملت در تقابل با استکبار در عراق و سوریه و یمن شهید می دهد و این ملت به کسانی که از پشت خنجر می زنند و از طرف دیگر دست دوستی با استکبار می دهند رحم نخواهند کرد .

 آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران در یکی از خطبه های نماز جمعه خاطره ای را نقل کردند : اوایل انقلاب سفری به کشور های هند و پاکستان داشتم در آنجا هواداران انقلاب اسلامی از ایشان راجع به بنی صدر سوال می پرسند که چرا دست به اتخاذ چنین موضعی می زند . وقتی به تهران آمدم خدمت امام خمینی (ره) رسیدم و سوالات آنها را به امام گفتم . امام خمینی (ره) لبخندی زدند و فرمودند :  این انقلاب همچنان پیش خواهد رفت و هر کدام از ما ها که جلوی این انقلاب بایستیم نابود می‌شویم. آیت الله امامی گفتند : بعد از فتنه 88 من فهمیدم هر کدام از ما ها یعنی چه . این انقلاب به پیش خواهد رفت لکن کسانی که اصرار به پیاده شدن از کشتی انقلاب دارند باید بدانند اگر مقابل آن بایستند، نابود می شوند. و این وعده الهی است: بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ. بلکه ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آن را هلاک سازد; پس در این هنگام باطل نابود می‌شود. و باطل رفتنی و نابود شدنی است.

یادداشت نویس:حسین عباداله زاده

دانشجوی دانشگاه آزاد مشگین شهر

 

انتهای پیام/