نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10042 ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

نتخب مردم اردبیل در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی:

مسیر پیشرفت و توسعه اردبیل در شایسته سالاری است

منتخب مردم اردبیل در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی به چالش‌های استان اردبیل اشاره کرد و گفت: مسیر پیشرفت و توسع اردبیل در شایسته سالاری است.

مسیر پیشرفت و توسعه اردبیل در شایسته سالاری است

به گزارش ابصار خبر، احد بیوته در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما»، با بیان اینکه نخبه‌پروری سیاسی از رسالت‌های احزاب است، گفت: نقش احزاب در آینده سیاسی استان اردبیل مهم و حیاتی است.

وی با بیان اینکه من از جنس صفا و صمیمیت هستم اظهار داشت:به هیچ مدیر و مسئولی بدهکار نیستم و فقط دین مردم بر گردن من است به همین خاطر با تمام وجود در مسیر رفع مشکلات  مردم شبانه روز تلاش خواهم کرد.

منتخب مردم اردبیل در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی به تبیین برنامه‌های خود پرداخت و گفت: از تجربیات فعالیت‌های خود در عرصه فرهنگ و هنر برای اعتلای فرهنگ دارالارشاد اردبیل خواهم کوشید.

وی گفت: اردبیل از مشکلات عدیده اقتصادی رنج می‌برد که لازم با تعامل و هم‌اندیشی همه نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع تولید و اشتغال این استان گام‌های مفید و مؤثری برداشته شود.

بیوته با بیان اینکه در راستای خدمت به مردم با هیچ مسئولی در سطح استان اردبیل تعارف نخواهد داشت تصریح کرد: مطالبه‌گری و احقاق حق مردم از مسئولین یکی از وظایف نمایندگان است که در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی به شایسته سالاری و جذب نخبگان برای مسیر پیشرفت و ابادانی اردبیل اشاره کرد و گفت:اردبیل برای ما است بنابراین علت اصلی پیشرفت و یا عدم توسعه اردبیل خود ما هستیم لذا یکی از بزرگ‌ترین عوامل عدم پیشرفت استان به نظر خود بنده استفاده‌ نکردن صحیح از نخبگان، نیروی انسان و منابع انسانی است، استفاده نادرست از منابع انسانی در استان اردبیل به چالش بزرگی تبدیل شده است.

منتخب مردم اردبیل در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به اعتماد مردم اشاذه کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا ضمن انجام وظیفه و رسالت  نمایندگی با پیگری مطالبات مردم ضمن پاسخ به اعتماد مردم با شایسته سالاری و بها دادن به نخبگان و شایسته سالاری منابع انسانی دارالارشاد اردبیل در مسیر درست پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

 

انتهای خبر/ ج