سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10150 ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل:

اعزام 12 فعال رسانه‌ای اردبیل به رویداد ملی جام رسانه امید

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل از اعزام دو تیم به مرحله نهایی رویداد ملی جام رسانه امید خبر داد و گفت: 12 فعال رسانه‌ای از سراسر استان اردبیل به مرحله نهایی اولین جام رسانه‌امید اعزام شدند.

اعزام 12 فعال رسانه‌ای اردبیل به رویداد ملی جام رسانه امید

اسلام پیله‌ور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به رویداد جام رسانه ای امید اشاره کرد و گفت: امید آفرینی یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر در جامعه است و رسانه‌ها به عنوان پیشران امید در کشور  وظیفه مهم  |میدافرینی در جامعه را به دوش دارند لذا باید در عرصه ایجاد امید و نشاط در بین مردم اهتمام کنند.

وی امیدآفرینی در جامعه را توصیه اساسی مقام معظم رهبری به رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان ایران اسلامی به دنبال تزریق ناامیدی از هر طریقی در جامعه هستند، حرکت رسانه‌ها به سمت تزریق امید به بدنه جامعه بسیار حائز اهمیت است و دستاوردهای انقلاب اسلامی را معرفی کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید گفت: اولین رویداد ملی جام رسانه امید با هدف امیدآفرینی در جامعه و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین و روشنگری در جامعه سال گذشته با شرکت 10 تیم و حضور 50 فعال رسانه در اردبیل برگزار شد که از بین شرکت کنندگان دوتیم به ظرفیت 12 نفر به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها اعزام شدند.

وی به شناسایی و جذب فعالین رسانه با هدف کادرسازی و تربیت خبرنگاران متعهد برای جبهه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تیم دوم اردبیل متشکل از نوجوانان رسانه‌ای است که جهت آشنایی و تجربه اندوزی به این دوره از رقابت ها اعزام شدند.

پیله‌ور در پایان سخنان خود گفت: بزودی مرحله دوم جام رسانه ای امید با رویکرد جدید و استفاده از تمام ظرفیت های موجود استانی در اردبیل برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای خبر/ ج