نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10151 ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

وعده صادق با توان ایرانی در جهان اسلام امیدافرینی کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تشریح جزئیات وعده صادق پرداخت و گفت: وعده صادق با توان ایرانی ضمن شکستن توان نظامی حامیان رژیم صهیونیستی، در جهان اسلام امیدافرینی کرد.

وعده صادق با توان ایرانی در جهان اسلام امیدافرینی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر» سردار قاسم قریشی پیش از ظهر امروز در مرحله نهایی اولین رویداد ملی جام رسانه ای امید به تبیین دستاوردهای وعده صادق پرداخت و گفت: وعده صادق علاوه بر قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان موجب امیدافرینی در جهان اسلام شد.

وی به مقایسه دوران ستمشاهی با انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:  آمریکا در دوران پیش از انقلاب اسلامی ضمن تسلط بر ایران، مانع هرگونه پیشرفت کشور بود به طوری که هیچ کس جرات ابتکار و خلاقیت نداشت.

سردار قریشی گفت: آمریکا و غرب در صدد بودندتا با تحقیر ملت‌ها و دست نشاندن حکام وابسته به خود، کشورها را مستعمره خود کرده و در جهان حکمرانی کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به مردم باور و امید داد گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران به استقلال و آزادی دست یافت و با استفاده از شعارهای آرمانی خود ضمن ساخت ایران، خودکفایی را در اولویت خود قرار داد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود به دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یکی از رویدادهای مهمی بود که ایران را به نقطه آزادی و رهایی رساند و این  در ۵۰۰ سال اخیر بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه دوران ستمشاهی یادآور دوران التهاب، ارعاب و تهدید است خاطرنشان کرد: آن دوران سیاه یادآور سلب آرامش مردم، جدا شدن قطعه‌هایی از خاک کشور، ناامنی و بی‌اعتمادی است و این بزرگترین خیانتی است که خاندان پهلوی به ایران کردند. جدایی قسمت‌هایی از خاک ایران به ارمنستان و ترکیه، سلب حق کشتیرانی در اروند، بسته شدن دروازه های ایران به اروپا از طریق واگذاری بخشی از خاک کشور به ترکیه، از دست رفتن بخشی از خاک رود ارس به شوروی سابق، جدایی بخشی از سرزمین های شرق کشور به افغانستان که نتیجه آن کم آبی کشور است بخشی از خیانت‌های رژیم پهلوی به ایرانیان است.

 

وی یکی از دلایل دشمنی غرب با ایران را شدت عمل انقلاب اسلامی در پیشرفت ایران توصیف کرد و گفت: آمریکا به دنبال ایجاد مانع برای پیشرفت ایران و امیدآفرینی در جامعه است چراکه ایران پیشرفته مانع تحقق رویاهای آمریکایی می شود هرچه در توان دارد به کار می‌بندد تا مانع پیشرفت ایران شود.

سردار قریشی در بخش دیگری از سخنان خود به وعده صادق اشاره کرد و گفت: وعده صادق از دو فلسفه برخوردار است یکی اینکه این پاسخ مستقیما از داخل خاک کشور انجام گرفت و اهداف تعیین شده دققا مورد هدف قرار گرفتند.

وی گفت: وعده صادق حمله به کشوری اتمی بود که خود مورد حمایت کشورهای صاحب سلاح اتمی و هسته‌ای و حق وتوو بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تجهیزات بکار رفته در وعده صادق ۱۰۰ درصد ساخت ایران بود گفت: وعده صادق اولین حمله کشور خارجی به رژیم صهیونیستی بود.

وی به اماکن مورد هدف وعده صادق اشاره کرد  و گفت: پایش و نظارت موشک های هدایت شده در وعده صادقاز داخل ایران انجام گرفت و این توان و قدرت ایران اسلامی است.

سردار قریشی با بیان اینکه در وعده صادق موشک های ایران از ۱۲ سپر دفاعی  امریکا و غرب عبور کرد گفت: وعده صادق در حالی محقق شد که تمام پایگاههای امریکا و غرب موضوع را رصد می کردند.

سردار قریشی به حجم و تدارکات دشمنان در وعده صادق اشاره کرد و گفت: ایران برابر تجهیزات و فناوری های ۱۰ کشور قدرتمند جهان صف آرایی و قدرت نمایی کرد که این هم توان بازدارندگی بالا برای ایران و هم امید آفرینی در جهان اسلام است.

وی گفت: حوادث بعد از انقلاب اسلامی به ویژه وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی با کسی شوخی ندارد.

 

انتهای خبر/ ج