سرویس: سیاسی کد خبر: 10154 ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

مسئول سازمان بسیج رسانه:

رویداد جام رسانه امید، آغاز روایت دستاوردهای انقلاب است

مسئول سازمان بسیج رسانه به تشریح جزئیات رویداد جام رسانه امید پرداخت و گفت: رویداد جام رسانه امید، آغاز روایت دستاوردهای انقلاب است

رویداد جام رسانه امید، آغاز روایت دستاوردهای انقلاب است

 مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به تشریح رویداد جام رسانه امید پرداخت و گفت: این رویداد از سال گذشته در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ایجاد نهضت امیدآفرینی در جامعه طرح ریزی، برنامه ریزی و اجرا یی شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول این رویداد سال گذشته در استان ها برگزار شد گفت: مرحله نهایی اولین رویداد رسانه ای امید با حضور ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه در قالب ۷۰ تیم از سراسر کشور و ۳۳ نفر از اصحاب رسانه بین الملل به همراه جمعی از تولیدکنندگان برتر و موفق کشور، کارآرینان و امییدآفرینان عرصه های مختلف توسعه و پیشرفت کشور  در دانشگاه جامعه انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی به اهداف این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: با اینکه کارهای زیادی پس از انقلاب اسلامی در کشور انجام گرفته است ولی متاسفانه در جریان سازی غفلت شده و این غفلت فرصت سواستفاده به دشمنان ایران اسلامی داده است.

وی گفت: امروز همه موظف هستند با جهاد تبیین و فعالیت رسانه ای متنی و فرامتنی اقدامات و فعالیت های  توسعه ای کشور را در جامعه رسانه ای کنند تا امید در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه مایه خوشحالی دوستداران انقلاب اسلامی است تصریح کرد: امید آفرینی در جامعه و جهاد تبیین در این زمینه موجب یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

وی د  ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات مرحله نهایی رویداد رسانه ای امید پرداخت و گفت: در این مرحله علاوه بر مسئولان عالی رتبه سپاه از تولیدکنندگان برتر و صاحب نام کشور نیز در راستای روایت پیشرفت دعوت شده و محتوای خبری رویداد از بیانات و ارائه های پیشتازان جهاد خدمت در کشور مد نظر خواهد بود.

وی از تولیدات چند رسانه ای شامل موشن گرافیک، پادکست، فیلم، گزارش خبری بعنوان بخش های مد نظر نام برد و گفت نحوه ارزیابی تولید محتوای این رویداد چند رسانه ای نیز بر اطاس کیفیت اثار تولیدی و بازخورد انتشار در سکوها  است

وی به داوری آثار نیز اشاره کرد و گفت: تیم داوری متشکل از اساتید و پیشکسوتان عرصه خبر دانشکده خبرگزاری فارس است.

 

 

انتهای خبر/ ج