سرویس: سیاسی کد خبر: 10168 ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

استاندار اردبیل:

مبارزه با ناکارآمدی و فسادستیزی بارزترین خدمت رئیسی بود

استاندار اردبیل در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به تبیین عملکرد دولت سیزدهم پرداخت و گفت: مبارزه با ناکارآمدی و فسادستیزی بارزترین خدمدت آیت الله رئیسی بود.

مبارزه با ناکارآمدی و فسادستیزی بارزترین خدمت رئیسی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، سید حامد عاملی استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله رئیسی،  رئیس جمهور شهید و همرانش به تبیین خدمات دولت سیزدهم در نزدیک به سه سال از خدمت به مردم پرداخت و گفت: آیت الله رئیسی به خاطر احساس تکلیف برای رفع خطرات پیش روی انقلاب اسلامی پا به میدان انتخابات گذاشت تا با حضور میدانی ریشه ناکارآمدی را خشکانده و با مبارزه باباندبازی‌ها و رانت‌ها ریشه فساد در کشور را نابود کند.

 وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی اخلاقمدار بود گفت: وی به دنبال جایگاه نبود بلکه با اخلاص خود به دنبال انجام وظیفه و خدمت به مردم بود.

استاندار  تصریح کرد: رئیس جمهور شهید خود را در برابر مردم مسئول می دانست و همه فکر و عملش برای رضای خدا بود.

عاملی در ادامه سخنان خود به اقدامات اقتصادی رئیس جمهور شهید اشاره کرد و گفت: الحاق به بریکس، اجلاس شانگهای، ارتباط با کشورهای همسایه، مسئله عربستان، مصر و اردن از جمله اقدامت مؤثر آیت الله رئیسی در طول مدت کوتاه رئیاست جمهوری بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید برجام را با عزت دنبال می کرد گفت: آیت الله رئیسی  معتقد بود تنها راه عبور از بحران ها و دوای درد مسائل کشور در میدان بودن است به همین خاطر در طول دو سال و هشت ماه خدمتش هر ۱۰ روز یکبار در نقطه‌ای از خاک کشور بود  

استاندار اردبیل با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی مشکلات بیشتر از هر دوره ای بود، گفت: در دولت سیزدهم تحریم‌ها سنگین‌تر و منابع مالی محدودتر بود اما اخلاص و حضور در میدان کارگشا شد.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت سیزدهم در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تکمیل  و بهره برداری از زیرساخت ها مهمترین اقدامات دولت در راستای محرومیت زدایی از اردبیل است.

وی به اقدامات عمرانی دولت سیزدهم در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: احداث و بهره برداری از ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، آبگیری سه سد، احداث جاده های روستایی، آغاز آبرسانی به 450 روستا به کمک بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل از جمله اقدامات عمرانی دولت سیزدهم در استان اردبیل است.

استاندار اردبیل به طرح ها و پروژه‌های آب، گاز و برق در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از زمان روی کار امدن دولت سیزدهم نظم پروازی فرودگاه اردبیل بهبود یافت و پروژه راه آهن اردبیل نیز سرعت بیشتری گرفت وامروز با عبور از مراحل سخت و پیچیده در مراحل پایانی و اغاز بهره برداری از این پروژه مهم و زیرساختی استان اردبیل رسیده ایم.

وی به احیای واحدهای تولیدی استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: قبل از دولت سیزدهم اردبیل دارای یک واحد تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی یک هزار نفر بود اما با اقدامات دولت سیزدهم در حال حاضر 10 واحد تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی یک هزار نفر به پایان رسیده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

عاملی به مشکن نیز اشاره کرد و گفت: قبل از دولت سیزدهم وضعیت مسکن در استان اردبیل در رکود بود اما با تمهیدات دولت سیزدهم امروز شاهد بهره برداری 30هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هستیم.

وی به عقب ماندگی‌های حوزه سلامت نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت استان اردبیل نیز کارهایی انجام گرفت که احداث دو بیمارستان در شهرستان اردبیل، تجهیز بیمارستان ها و درمانگاه های استان اردبیل به تجهیزات روز از جمله 4 دستگاه ام ای ار از جمله آن‌ها است.

 عاملی در پایان سخنان خود به تبیین مواضع آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: رئیس جمهور شهید با اینکه رئیس یک قوه بود اما از روی احساس خطر و تکلیف وارد انتخابات شد و با پشتوانه مردم به ریاست جمهوری رسید تا با کمک خود مردم مشکلات کشور را رفع کند.

وی از ناکارآمدی و فساد به عنوان دو موضوع مهم کشور نام برد و گفت: ایت الله رئیسی دوای ناکارامدی را حضور میدانی می دانست و با تلاش شبانه روزی و حضور در عرصه های مختلف توانست تا حدودی مسئله ناکارامدی را حل کند.

استاندار اردبیل به بحث فسادستیزی نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور شهید با مبارزه با باندبازی بساط رانت خواری را برچید تا با اولویت قرار دادن  خدمت به مردم پایه های پیشرفت اقتصادی کشور را مستحکم کند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی دست نا اهلان را از دولت کوتاه کرد گفت: آیت الله رئیسی با احساس خطر وارد میدان شد و سفره انقلاب را پاکسازی کرد بطوریکه  حضور میلیونی مردم در تشیییع باشکوه پیکر مطهر شهدای خدمت مؤید درستی کارهای آیت الله رئیسی است.

استاندار اردبیل به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: مردم بار دیگر با انتخاب اگاهانه و دشمن شکن خود راه رئیس جمهور شهید را قوت و قدرت هرچه تمام تر پیش خواهند برد.

 

انتهای خبر/ ج