سرویس: سیاسی کد خبر: 10170 ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

هنر دولت رئیسی هماهنگی میدان و دیپلماسی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای خدمت که در روستای تازه‌کند شریف‌آباد برگزار شد گفت: هماهنگی مردان میدان با مردان دیپلماسی رمز موفقیت دولت سیزدهم در پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی بود.

هنر دولت رئیسی هماهنگی میدان و دیپلماسی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر» حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شب یکشنبه در یادواره شهدای خدمت که با حضور جمعی از سبزپوشان حریم ولایت، حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و مردم ولایتمدار روستای تازه‌کند شریف‌آباد در مسجد جامع این روستا برگزار شد به تبیین ولایتمداری پرداخت و گفت: شهدا سبک زندگی شهدایی داشتند که به مقام شهادت رسیدند.

وی رمز ماندگاری نام و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید را یاداور شد و گفت: خدمات کم نظیر آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه شهدا ذوب در ولایت بودند گفت: دولت مقاومت توانست با تفکر انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه سیاست درست و تلاش مضاعف اثرات تحریم دشمنان را خنثی و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

وی به بحث برجام اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با کار جهادی زیرساخت‌های مهم را به سرانجام رساند با جراحی‌های مهم اقتصادی ارز ترجیحی را حذف کرد و یک هزار و دویست پرونده کلان برای مبارزه با فساد اقتصادی را به جریان انداخت تا دست دزدان اقتصادی را از سفره مردم حذف شود چراکه خود را امانتدار انقلاب می‌دانست و برای خدمت به مردم به تکلیف عمل می‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیی گفت: آیت‌الله رئیسی با شجاعت تمام پا به میدان گذاشت و در جنگ کنترل، کریدورهای اقتصادی راه انداخت.

وی خیانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران را یاداور شد و گفت: سردمداران رژیم پهلوی با خیانت‌های خود ضررهای جبران ناپذیر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ایران وارد کردند بطوریکه امروز کشور بر اثر جداسازی قطعه‌های با ارزشی از خاک کشور همچون بحرین و آرارات با مشکلات اقتصادی و آب مواجه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دولت مقاومت در تمام عرصه‌ها وارد شد و مسیر پیشرفت و توسعه را همراه با شتاب پیش برد گفت: این اقدامات باعث شد همگام با  جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر، توسعه و پیشرفت کشور رقم زده شود.

وی به راه‌اندازی کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و گفت: این کریدور که مورد حمایت روسیه و بلاروس نیز است از آستارا تا چابهار ریل گذاری شده و حمل و نقل محموله‌های روسیه راکه قبلا مسیر 60 روزه را طی می کرد تا به مقصد برسد بعد از به بهره برداری رسیدن این کریدور به 28 روز کاهش خواهد یافت و این ماهانه درامدی برابر با درامد یکساله نفت برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیی با بیان اینکه اقدامات اقتصادی رئیس جمهور شهید چند سال بعد به ثمر خواهد نشست گفت: آیت‌الله رئیسی با دیدگاهی متفاوت با گفتمان مقاومت کارها را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه در کدام دولت 40درصد روابط دیپلماتیک برپایه دیپلماسی اقتصادی نهاده شده است گفت: شهید امیرعبدالهیان که امروز نماد دیپلمات انقلابی و دیپلمات مقاومت است در جریان غزه چقدر تحرکات بین‌المللی داشت و موفق شد. هماهنگی بین میدان و دیپلماسی عامل اساسی بود که با وعده صادق سیلی محکمی به گوش رژیم صهیونیستی نواخته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه هنر دولت رئیسی هماهنگی میدان و دیپلماسی بود تصریح کرد: به خاطر این هماهنگی بود که در وعده صادق لرزه بر تن استکبار افتاد بطوریکه توان پاسخ به سیلی مقاومت از انان سلب شد.

وی افزود: در واقع هماهنگی مردان میدان با مردان دیپلماسی بود که برای کشور عزت و اقتدار روزافزون آورد و همه این موارد زیر سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نگاه دولت انقلابی و دولت مقاومت رئیسی به اداره کشور نگاه از درون بود گفت: آیت‌الله رئیسی در این مدت کوتاه ثابت کرد که بدون برجام و fatf  و تفکر غربگرای دولت قبل که به سمت قبول برجام دو و سه هم خیز برداشته بود و در پنهان سند 2030 را هم قبول کرده بود می‌توان کشور را اداره و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

وی به پروژه‌های مهم کشور اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته که تحریم‌ها چندین برابر سال‌های گذشته بود در چند روز گذشته پروژه‌هایی به ارزش بیش از 3هزار میلیارد تومان تنها در شهرستان مشهد به بهره‌برداری رسید و این در سایه نگاه مقاومت و گفتمان انقلابی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و جهان علیه ایران گفت: در سایه تدابیر گفتمان مقاومت بود که گشایش‌های اقتصادی در راه  تحقق است و اثر آن بزودی در سفره مردم دیده خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همه موظف هستند برای لبیک گفتن به شهدا در انتخابات حضور یافته و فردی رئیسی‌گونه را انتخاب کنند تا با غیرت دینی و ملی مکتب رئیسی در خدمت به مردم تداوم یابد.

 

 

انتهای خبر/ ج