سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10225 ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

به مناسبت روز ادبیات کودك و نوجوان انجام گرفت؛

عضویت رایگان نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز این کانون در سراسر استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح روز 18 تیر به مناسبت روز ادبیات کودك و نوجوان انجام می‌گیرد.

عضویت رایگان نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عضویت رایگان علاقه‌مندان به فعالیت در مراکز فرهنگی هنری کانون به مناسبت روز ادبیات کودك و نوجوان خبر داد و گفت: عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون استان در تاریخ 18 تیرماه به‌صورت رایگان خواهد بود.  

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکري یکی از متولیان اصــلی ادبیات کودك و نوجوان است، اظهار داشت: این تصمیم در راستای جلب توجه همگانی به ضرورت گرامیداشت این مناسبت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اتخاذ شده و کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان به عضویت می‌توانند همراه با اولیای خود با مراجعه حضوری به هر یک از مراکز 23 گانه کانون در سراسر استان و یا از طریق پرتال کانون به نشانی kpf.irاقدام به ثبت‌نام کنند.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تصریح کرد: مراکز کانون استان در کنار کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی شهریه‌ای، خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های عمومی فرهنگی را به صورت رایگان برگزار می‌کند و متقاضیان می‌توانند پس از عضویت از این خدمات برخوردار شوند.  

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: 18 تیرماه سالروز درگذشت مهدی آذریزدی، نویسنده‌ پرآوازه و خالق «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» است که به نام روز ادبیات کودکان و نوجوانان نام‌گذاری شده و در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

 

 

انتهای خبر/ ج