سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10250 ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

طی تفاهم‌نامه 5 جانبه؛

مدارس هسته مرکزی اردبیل منتقل می‌شوند

تفاهم‌نامه همکاری پنج‌جانبه انتقال مدارس هسته مرکزی شهر اردبیل با حضور، استاندار اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش و شهردار امضا شد.

مدارس هسته مرکزی اردبیل منتقل می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل؛ تفاهم‌نامه همکاری پنج‌جانبه انتقال مدارس هسته مرکزی شهر اردبیل با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، کلام‌الله صفری 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان،  اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و شهردار اردبیل امضا شد.

طابق این تفاهم‌نامه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل متعهد شده است تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نسبت به تحویل قطعاتی در خیابان مدرس بین چهارراه امام(ره) و چهارراه ورزش اردبیل شامل دفتر تعاونی مصرف فرهنگیان متصل به ساختمان آتش‌نشانی، دبیرستان دخترانه ام‌البنین(س) و نیز قسمتی از محوطه دبیرستان دخترانه فرهنگ اقدام کند.

شهرداری اردبیل هم متعهد شد احداث ۲۱ مدرسه در قالب ۲۳۴ کلاس در مکان‌های تعیین‌شده از سوی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل تحت نظارت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان را از شهریور ۱۴۰۳ آغاز کند.

هسته مرکزی شهر اردبیل به ویژه در ساعات کاری را ترافیک سنگنی مواجه می شود که گفته می شود بخشی از این ترافیک به علت وجود چندن مدرسه در این منطقه است. از همین رو انتقال این مدارس به سایر مناطق  در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر موثر خواهد بود.

 

انتهای خبر/ ج