سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10259 ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

مراسم اختتامیه دوره‌های دانشجویی میثاق و لبیک در اردبیل

مراسم اختتامیه دوره‌های دانشجویی میثاق و لبیک با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.

مراسم اختتامیه دوره‌های دانشجویی میثاق و لبیک در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه دومین دوره تربیتی تشکیلاتی لبیک به همراه دوره معرفتی میثاق ویژه فرماندهان و اعضای شورای مرکزی حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این همایش به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر علم و دانش  گفت: مدیران توانمند فردا از دانشجویان امروز هستند.

وی به ضرورت برگزاری دوره‌های تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: قدرت تصمیم‌گیری، نظم و سازمان‌دهی، اخلاق‌گرایی و توانایی حل مشکلات آن دسته از مهارت‌های عمومی هستند که نیازمند کار تشکیلاتی در سازمان‌ها و نهادها است

چمنی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر پرداخت و گفت: امروز بیش از ۸۲ درصد مدیران دانشگاه محقق اردبیلی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند به همین خاطر هفته گذشته جایزه سرو وزارت علوم به این دانشگاه تعلق گرفت.

 حجت الاسلام محمد علمداری‌فر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز در این مراسم به تشریح جزئیات دوره های لبیک و میثاق پرداخت و گفت: قبول شدگان این دوره ها به دوره تکمیلی و تخصصی که تحت عنوان دوره خط امام و فاتح که در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام خواهند شد.

 وی از نظم و انضباط به عنوان بارزترین ویژگی دوره های بسیج دانشجویی نام برد و گفت: دوره خط امام دوره بصیرتی معرفتی و دوره فاتح تشکیلاتی است که در طی یک 9 روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در این دوره ها بیش از 400 نفر از دانشجویان بسیجی شرکت داشتند که با توانمندسازی در حوزه‌های مختلف برای نقش‌افرینی در عرصه‌های مختلف آماده می شوند.