نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10264 ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: آتش سوزی در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی شماره2 اردبیل مهار شد.

مهار آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در اثر وقوع آتش سوزی ظهر امروز در يك واحد تولید کننده محصولات لبنی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل، خوشبختانه با حضور به موقع عوامل ایستگاه‌ آتش نشانی شهرك صنعتي شماره دو و ایستگاه آتش‌نشانی اردبیل، این آتش‌سوزی مهار و از سرایت آن به سالن‌های تولید اصلی و سوله‌های همجوار جلوگیری شد.

وي با بيان اينكه آتش سوزي در محل تاسیسات همجوار با سالن اصلی اتفاق افتاد، تصريح كرد: اين حادثه خسارات جاني در برنداشت، ولي باعث از بين رفتن بخشی از تاسیسات جانبی این واحد تولیدی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، یادآور شد: رعایت موارد ايمني و اقدامات پيشگيرانه یکی مواردی است که باید به طور جدی توسط واحدهای تولیدی پیگیری و انجام شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد حداقل خسارات وارده به واحدهای صنعتی باشیم.  

علایی ادامه داد: خوشبختانه با خرید و تجهیز ایستگاه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به دومین خودروی آتش نشانی، شاهد افزایش سرعت امداد رسانی به واحدهای تولیدی هستیم که برای خرید آن اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتهای خبر/ ج