نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10279 ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

جایگاه واحدهای تولیدی استان اردبیل تبیین شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت و افزود: روز ملی حمایت از صنایع کوچک یادآور جهادگرانی است که با کار و تلاش بی‌بدیل خود زمینه خودکفایی کشور را در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی به منصه ظهور رسانیده‌اند.

جایگاه واحدهای تولیدی استان اردبیل تبیین شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، هاشم علایی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت و افزود: نامگذاری 21 مرداد ماه به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصتی مغتنمی است تا ضمن به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحدهای تولیدی، از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر و قدردانی شود.

وی گفت: روز ملی حمایت از صنایع کوچک یادآور جهادگرانی است که با کار و تلاش بی‌بدیل خود زمینه خودکفایی کشور را در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی به منصه ظهور رسانیده‌اند.

علایی گفت: بی‌شک پیشرفت همه جانبه ايران اسلامي و راه رسيدن به توسعه پايدار، عبور از مسير توسعه و توانمند سازي صنايع كوچك و متوسط است، از این رو شرکت شهرک‌های صنعتی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در راستای حرکت در تحقق شعار سال، حمایت از این نوع صنایع را از وظایف اصلی خود دانسته و آن را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: امید است با حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و صنعتگران، شاهد رشد روز افزون صنعت و افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

 

انتهای خبر/ ج