نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10286 ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲

معاون دادگستری اردبیل:

متهم به کلاهبرداری از 43 نفر تور در اردبیل مجازات می‌شود

معاون دادگستری اردبیل گفت:پرونده ای کثیر الشاکی در سال 1397 با موضوع کلاهبرداری در یکی از حوزه های قضایی تابعه ثبت شده بود که بر اساس آن فردی خود را بعنوان نماینده ایران خودرو معرفی و پس از اقدام به کلاهبرداری از 43 نفر متواری شده است.

متهم به کلاهبرداری از 43 نفر تور در اردبیل مجازات می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به نقل از  اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، پرونده ای کثیر الشاکی در سال 1397 با موضوع کلاهبرداری در یکی از حوزه های  قضایی تابعه  ثبت شده بود که بر اساس آن فردی خود را بعنوان نماینده ایران خودرو معرفی و پس از اقدام به کلاهبرداری از 43 نفر متواری شده است.

پرونده پس از ارجاع به شعبه 14 دادگاه تجدید نظر استان و بررسی همه جوانب آن توسط قضات آن  دادگاه ، متهم به 8 سال و 9 ماه حبس تعزیری ، جزای نقدی و استرداد مال شکات محکوم و پرونده کثیرالشاکی مذکور تعیین تکلیف گردید.

رئیس شعبه چهاردهم دادگاه تجدید نظر استان ضمن تاکید بر لزوم توجه و اهتمام مردم شریف استان به مقوله های پیشگیرانه، تصریح کرد: از آنجائیکه  متهم خود را نماینده ایران خودرو معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده است، ضروری است مردم  باید  قبل از هرگونه اقدام برای خرید خودرو از اعتبار نمایندگی های فروش خودرو اطلاعات دقیق و کافی داشته باشند تا بعدا درگیر تبعات و مشکلات آن نشوند.    

 

انتهای خبر/ ج