نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10312 ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵

پیام تبریک رئیس‌کل دادگستری اردبیل به مناسبت هفته دولت

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیامی هفته دولت را به مردم و مسئولین استان اردبیل تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس‌کل دادگستری اردبیل به مناسبت هفته دولت

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیامی هفته دولت را به مردم و مسئولین استان اردبیل تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ، الأحزاب (23)

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. شهیدان والا مقامی همچون  رجایی و باهنر که توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.  

 بی شک هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر، پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق که مسلما غایت و هدف نهایی خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان ضمن تسلیت فرا رسیدن  اربعین سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه  قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان تبریک گفته، موفقیت همگان در تمام شئون زندگی را  از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای خبر/ ج