نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اقتصادی کد خبر: 10313 ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵

فرماندار اردبیل:

۵۷ پروژه و طرح در شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود

فرماندار اردبیل از افتتاح ۵۷ پروژه و طرح در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۹هزار و ۵۵۱میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

۵۷ پروژه و طرح در شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» سید محمد اعتماد صبح امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت:این پروژه‌ها ۵۷ پروژه و طرح در بخش‌های مختلف است که با راه‌اندازی این طرح‌ها و پروژه‌ها برای ۷۷۸ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی گفت: این طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف است که طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ۱۸ طرح با سرمایه‌گذاری هزار و ۲۸۲میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۴۴۵ نفر است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: عملیات اجرایی سه طرح  اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتبار۶۵۷ میلیارد تومان در شهرستان آغاز می‌شود که بابهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۳۳ نفر شغل ایجاد می‌شود.

اعتماد گفت: ۳۲ پروژه عمرانی زیربنایی و عمران شهری و روستایی هم با اعتبار ۶ هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی زیربنایی و عمران شهری و روستایی هم با اعتبار۸۶۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود

وی از صدور۱۲ هزار و ۵۱۰ فقره  سندمالکیت تک برگی الکترونیکی در مساحت۵۷ هزار و۳۵۳هکتار برای اراضی کشاورزی به مناسبت هفته دولت خبرداد و گفت: باصدور این اسناد ۵۹ درصد اراضی کشاوزی استان دارای سند تک برگی الکترونیکی می‌شود.

 

انتهای خبر/ ج