نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10321 ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

اردبیل با کسب 7 مدال طلا فاتح مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان شد

تیم‌های شهرستان اردبیل با کسب 7 عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان اردبیل گرامیداشت هفته دولت و شهدای خدمت درخشیدند.

اردبیل با کسب 7 مدال طلا فاتح مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان اردبیل گرامیداشت هفته دولت و شهدای خدمت با حضور 200 کشتی‌گیر از 10 شهرستان استان اردبیل طی روز پنجشنبه  هشتم شهریور در سالن ورزشی امام خمینی(ره) آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی استان اردبیل، داوران، مربیان، قهرمانان و پهلوانان نام آشنای کشتی استان اردبیل برگزار شددر اوزان دوازده رشته کشتی آزاد  تیم های شهرستان اردبیل با کسب هفت عنوان قهرمانی درخشید و تیم های شهرستان بیله سوار نیز با کسب دو عنوان قهرمانی در رتبه بعدی قرار گرفت.

نمایندگان شهرستان های گرمی، خلخال و پارس آباد نیز هرکدام موفق به کسب یک عنوان قهرمانی شدند.

نتایج انفرادی مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان اردبیل:

در وزن 35 کیلوگرم پارسا مردانه از شهرستان اردبیل قهرمان شد، مهدی قهرمانی ار اردبیل دوم شد و امیر مهدی آذری از شهرستان گرمی و سبحان ملازاده از شهرستان اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 38 کیلوگرم امیرحسین کیانی از شهرستان بیله سوار اول شد، علی اصغر بیابانی از شهرستان خلخال دوم شد، علیرضا امانی به همراه امیر مهدی رضا نژاد از شهرستان اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 41 کیلوگرم محمد مهدی روحنواز و  حسین صادقی  از شهرستان اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و  شاهین محمدی از خلخال و حسین جهانبخش از اردبیل مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 44 کیلوگرم محمد امین نادری از اردبیل قهرمان شد، امیر علی میرزاپور از اردبیل دوم شد و امیرحسین امیرفتحی از شهرستان گرمی به همراه سینا مقدمی از اردبیل در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 48 کیلوگرم نیز آرسام منصوری  و علیرضا نصرتی از شهرستان گرمی به تربیب اول و دوم شدند،سید علیرضا اعزازی از اردبیل و محمد نوری زاده از گرمی مشترکا سوم شدند.

در وزن 52 کیلوگرم یاسین علیزاده از پارس آباد قهرمان شد، هادی ایزدی نیا از اردبیل دوم شد و ماهان پیرکلور از شهرستان گرمی و هادی برقی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 57 کیلوگرم ابوالفضل پورصالحی از شهرستان خلخال قهرمان شد، ابوالفضل فتحی از شهرستان گرمی دوم شد، امیر محمد فاتحی از اردبیل و آرش فرزانه از بیله سوار مشترکا سوم شدند.

در وزن 62 کیلوگرم بنیامین نجفی از اردبیل اول شد، علی امیری از شهرستان گرمی دوم شد و رضا درگاهی از اردبیل و طاها فیض اللهی از مشگین شهر مشترکا سوم شدند.

در وزن 68 کیلوگرم امیررضا عبادی آذر از شهرستان اردبیل قهرمان شد، طاها اقالو از اردبیل دوم شد و محمدرضا موذنی به همراه عباس امانی از اردبیل مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 75 کیلوگرم اسحاق قلیزاده، طاها مهدوی، عطا مهدوی، امیرعلی تیموری از شهرستان اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن 85 کیلوگرم هادی اسکندرپور از شهرستان بیله سوار قهرمان شد، امیرمحمد گلمرادی از اردبیل دوم شد و امیر مهدی شهبازی از شهرستان گرمی و آرمان جوادزاده از شهرستان اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 100 کیلوگرم امیرعلی شیری، امیر کوهی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند امیررضا عبادی صالح  از اردبیل و محمد طاها خدابخشی از خلخال مشترکا سوم شدند.

 

انتهای خبر/ ج