نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 10324 ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

اردبیل با کسب 11 مدال طلا فاتح مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان شد

تیم‌های شهرستان اردبیل با کسب 11 عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل گرامیداشت هفته دولت و شهدای خدمت درخشیدند.

اردبیل با کسب 11 مدال طلا فاتح مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل گرامیداشت هفته دولت و شهدای خدمت با حضور 200 کشتی‌گیر از 10 شهرستان استان اردبیل طی روز جمعه نهم شهریور در سالن ورزشی امام خمینی(ره) آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی استان اردبیل، داوران، مربیان، قهرمانان و پهلوانان نام آشنای کشتی استان اردبیل برگزار شددر اوزان دوازده رشته کشتی فرنگی  تیم‌های شهرستان اردبیل با کسب یازده عنوان قهرمانی درخشید.

نتایج انفرادی مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل:

در وزن 35 کیلوگرم محمد مهدوی از اصلاندوز قهرمان شد، امیرطاها غیاثی از اردبیل دوم شد، ماهان خدانژاده از شهرستان نیر و اورهان اسدی از شهرستان گرمی در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن 38 کیلوگرم محمدصدرا زاهد از اردبیل قهرمان شد، یاسین بقایی از شهرستان نیر دوم شد، علی شیرمحمدی و رادین جعفری از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 41 کیلوگرم کیان مناف‌زاده از اردبیل قهرمان شد، سید محمد طالبی از شهرستان گرمی دوم شد، ایلکین جاوید و محمد حسین اسمعیلی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 44 کیلوگرم امیرعلی اسمعیلی، طاها اسدزاده از اردبیل اول و دوم شدند، امیرحسین امیرفتحی از شهرستان گرمی و پویا حکیمیان از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 48 کیلوگرم آریا آقایی از اردبیل قهرمان شد، آرسام منصوری از شهرستان گرمی دوم شد، امیرمحمد قاسم‌زاده و محمد مهدی عزیزی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 52 کیلوگرم عرشیا موسوی و سینا حکیمیان از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدندسینا خانزاده از اردبیل و هادی اصغرزاده از پارس آباد نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن 57 کیلوگرم نوید بایرامی از اردبیل قهرمان شد، نوید صداقت از شهرستان نیر دوم شد و ابوالفضل یاوری و مانی شکاری اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 62 کیلوگرم نیز عرشیا ملازاده، مهداد بدری، طاها اصولی و امیررضا ارجمند از شهرستان اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن 68 کیلوگرم حسین خدادادی  و محمدرضا موذنی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند، آریا سلحشور اردبیل و هادی سربلند از اصلاندوز مشترکا سوم شدند.

در وزن 75 کیلوگرم امیررضا محمدی از اردبیل قهرمان شد، محمد سربلند از اصلاندوز دوم شد و عطا مهدوی از اردبیل و طاها مهدوی مشترکا سوم شدند.

در وزن 85 کیلوگرم محمد آدشیرین از اردبیل قهرمان شد، هادی اسکندرپور از بیله‌سوار دوم شدف امیرمهدی بیابان از پارس‌آباد و فرشید روحی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 100 کیلوگرم نیز مهران سعید، مهدی یار شاهی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند، امیر مهدی نوری از پارس آباد و ابوالفضل اسکندری از اصلاندوز مشترکا سوم شدند.

 

انتهای خبر/ ج