نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10327 ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

نشست تخصصی شورای مجامع بسیج استان در اردبیل

نشست تخصصی شورای مجامع بسیج استان اردبیل با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل برگزار شد.

نشست تخصصی شورای مجامع بسیج استان در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، نشست تخصصی شورای مجامع بسیج استان اردبیل با حضور سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل، روسای کارگروه‌های اندیشه ورز اقشار بسیج در اردبیل برگزار شد.

سردار محمدی‌اصل در این همایش به تبیین نقش هیات‌های اندیشه‌ورز و مجامع بسیج اقشار در سازندگی و پیشرفت کشور پرداخت و گفت: مجامع بسیج اقشار با گردهمایی جمعی از نخبگان دلسوز نظام، انقلاب و کشور ضمن احصای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف به آسیب شناسی پرداخته و با انجام کار علمی، پژوهشی و تحقیقاتی به ارائه راهکارهای سازنده برون رفت از مشکلات می نمایند تا با ارائه آن به مسئولین کشوری و استانی کمک حال دولت در رفع مشکلات و زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور شوند.

وی از خود جوشی، استفاده از همه ظرفیت‌های بسیج، اتحاد، اخوت و یکپارچگی به عنوان ویژگی‌های بارز مجامع بسیچ نام برد و گفت: مجامع بسیج پرچمدار مطالبه گری در جامعه هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) نظارت راهبردی بر فعالیت کارگروه‌های بسیج را از جمله رسالت‌های مجامع بسیج عنوان کرد و گفت: ارتباط، تعاون و همکاری در کنار برنامه ریزی دقیق و منسجم رمز موفقیت مجامع بسیج در گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی به شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید به خودکفایی در تولید و اقتصاد دانش بنیان دست یافت که این امر نیز با حضور نخبگان دلسوز نظام و انقلاب و کشور میسر خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از مشکل آب به عنوان یکی از مهمترین مشکلات استان اردبیل نام برد و گفت: این مشکل به همت مجامع بسیج احصاء ، پیگری و ارائه راهکار شد که در در نهایت با همکاری دستگاه های ذیربط و همت بسیج سازندگی استان اردبیل این مشکل مهم در 233 روستای استان اردبیل رفع شده و مابقی نیز در حال رفع است.

وی به واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد نیز اشاره کرد و گفت: به همت مجامع بسیج و همکاری دستگا ههای ذیربط به ویژه کارگروه رفع موانع تولید استانداری  مشکل عمده کارنجات و واحدهای تولید در چندسال گذشته رفع شده و با ارائه تسهیلات لازم بسیاری از واحدهای تولیدی راکد احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

در ادامه این همایش روسای هیات های اندیشه ورز و روسای کارگروه های مجامع بسیج به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادها پرداختند.

 

انتهای خبر/ ج