نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10337 ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰

«نمایشگاه می‌خواهم متفاوت باشم» در اردبیل افتتاح شد

نخستین نمایشگاه گروهی تجربی هنرهای تجسمی «می‌خواهم متفاوت باشم» در نگارخانه «قـوام الـدین اردبـیـلی» مـجـتمع فـرهـنگی و هـنـری فـدک اردبـیـل بر پا شد.

«نمایشگاه می‌خواهم متفاوت باشم» در اردبیل افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، نوید اچگان کیوریتور نمایشگاه از افتتاح نمایشگاه «می‌خواهم متفاوت باشم» در اردبیل خبر داد و گفت: نخستین نمایشگاه گروهی تجربی هنرهای تجسمی «می‌خواهم متفاوت باشم» در مورخه‌ی 19 شهریورماه 1403 در نگارخانه‌ی «قـوام الـدین اردبـیـلی» مـجـتمع فـرهـنگی و هـنـری فـدک با حضور مسئولین و مدیران کل، پیشکسوتان هنر، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر افتتاح شد.  

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 90 اثر هنری پیرامون «امید به آینده، فرهنگ و تمدن ایران و طبیعت» با حضور 20 نفر از دانشجویان هنر، دانشگاه محقق اردبیلی بر پا شد گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش چند ماهه دانشجویان و هنرآموزان است که با پشتکار خودشان توانستند نمایشگاهی به یادماندنی برپا کنند.  

این کیوریتور نمایشگاه به مسیر هنر اشاره کرد و گفت: بیان احساسات در زندگی هنرمند همیشه جاری و ساری بوده و این احساس، چراغ راهی برای ادامه مسیر زندگی او بوده است. هنرمندانی که با عشق برای فرهنگ و هنر کار می‌کنند ارزشمند هستند و باید قدردان این هنرمندان باشیم.

در این نمایشگاه آثاری از هستی ارجمند، آیسا اندرابی، سارا حدادی، سویل خراسانی، صدف خلیل پور، ساناز رضا پور، صبا رضاپور سما زارع، مبینا سبحانی‌پور،  آیلین ستارزاده، میعاد شعبان پور، المیرا غلامی،  رویا فرخی، شقایق محاسن، پریا محمدی، فاطمه محمدی، مهنا نجفی، ثنا نعمتی، دنیز نوبـخت و کیـمیا نوری به نمایش درآمده است.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در بازدید از این نمایشگاه، فعالیت خلاقانه هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه را چشمگیر و امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: این اداره کل از هر فرصت و امکانی برای حمایت و پشتیبانی از هنرمندان و هنرآفرینان استان استفاده می‌کند.  

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت 16 الی 19 به نگارخانه نگارخانه‌ی «قـوام الـدین اردبـیـلی» واقع در اردبیل، میدان بسیج، بلوار سربازان گمنام، مـجـتمع فـرهـنگی و هـنـری فـدک مراجعه نمایند.

 

انتهای خبر/ ج