نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 10340 ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴

گزارش تصویری؛

مسابقات کشتی آزاد جوانان انتخابی استان اردبیل

مسابقات کشتی آزاد جوانان انتخابی استان اردبیل با شرکت 108 کشتی گیر در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.

مسابقات کشتی آزاد جوانان انتخابی استان اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، مسابقات کشتی آزاد جوانان انتخابی استان اردبیل با شرکت 108 کشتی گیر در اوزان مختلف از 10 شهرستان در سالن شهید آسمانی مجموعه فرهنگی ورزشی تختی اردبیل برگزار شد.

در وزن 57 کیلوگرم فرشاد پیری از بیله سوار به مقام اول دست یافت، امیرمحمد اکبرزاده از اردبیل دوم شد و محمدرضا نصیری از اردبیل و امیرمحمد یوسفی از کوثر مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 61 کیلوگرم امیرحسین پیری از بیله سوار اول شد، علی نخستین از پارس آباد در جایگاه دوم ایستاد و ابوالفضل دیده باز از اردبیل و محمدرضا مجیدی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 65 کیلوگرم آریا عابدی از پارس اباد اول شد، محمد امین آگاه از اردبیل دوم شد، پیام موسی‌زاده از اردبیل به همراه امیرحسین رحمانی از پارس اباد مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 70 کیلوگرم هادی رضانژاد از اردبیل اول شد، علیرضا علوی از پارس آباد دوم شد، ابوالفضل سالک اسکندری از مشگین‌شهر به همراه امیرمهدی داورپناه از گرمی مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 74 کیلوگرم علی اصغر باهمت از اردبیلدر جایگاهنخست ایستاد،امیرمحمد قوی از مشگین شهر دوم شد و ابوالفضل نیرومند از اردبیل به همراه محمدرضا زاهدی از پارس آباد مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 79 کیلوگرم ابوالفضل نوبخت اول شد، آرمین حاجی باقری از اردبیل دوم شد،محسن عبدی از کوثر به همراه ابوالفضل رضوی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 86  کیلوگرم محمد یوسفی از اردبیل در جایگاه نخست ایستاد،امیرمهدی ابراهیمی دوم شد و عطا محمدباقرپور از اردبیل  به همراه مهدی نصیری از اردبیل مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 92 کیلوگرم نوید محمدپور از اردبیل اول شد،امیرمهدی رحبی از اردبیل دوم شد،نیما رستمی از پارس آباد  و عطا مقصودی از نمین مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 97 کیلوگرم رسول روغنی پور از اردبیل اول شد، محمدرضا فتاحی از اردبیل دوم شد، ابوالفضل لسانی به همراه نوید زند از اردبیل مشترکا سوم شدند.

 

در وزن 125 کیلوگرم عرفان مهرآوری از اردبیل اول شد، محمدرضا گرجانی از مشگین شهر دوم شد و علی حیایی از پارس اباد سوم شد.

 

 

انتهای خبر/ ج