نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10345 ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

امام جمعه مشگین شهر خبر داد:

برگزاری 15 برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در مشگین‌شهر

امام جمعه مشگین‌شهر به تشریح برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 15 برنامه فرهنگی در ایام هفته وحدت برگزار می‌شود.

برگزاری 15 برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در مشگین‌شهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) و هفته وحدت، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر با هدف برنامه‌ریزی برای ترویج  فرهنگ سیره نبوی و علوی حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور  حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر، شهرام محمدی فرماندار و ا اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر در این نشست با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج)، فرارسیدن هفته وحدت، دفاع مقدس و ولادت مسعود حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) از عزاداری‌های با شور و شعور حسینی(ع) در این شهرستان، نظم و انسجام دستجات و هیئت‌های عزاداری و همکاری و همراهی مسئولان در برنامه‌های ایام محرم و صفر قدردانی کرد و گفت: بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در هفته وحدت در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) خلق عظیم، آیینه تمام‌نمای اسلام و مظهر مهربانی و رَحمةٌ لِلعالَمین است گفت: نبی مکرم اسلام در واقع مظهر نور و سرور و مایه انسجام ملت «پیام رسالت» و «ندای امامت» است.  

 

باوقار در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته وحدت در مشگین‌شهر پرداخت و گفت: برگزاری جشن قرآنی و تکریم و تجليل مقام آوران قرآنی، همایش خانواده و اخلاق نبوی، همایش سیره نبوی مدیران و دبیران پرورشی مدارس، همایش سیره مدیریتی نبوی مدیران دولتی، کارگاه‌های آموزش سبک زندگی سیره نبوی و خانواده اسلامی توسط دستگاه‌های فرهنگی در مساجد و مراکز فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و مومنانه و نقاشی کودکان و نوجوانان, مسابقه فرهنگی و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جشن  میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح شهر و بخش‌های تابعه و برگزاری  محافل انس با قرآن از مهمترین برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان با مشارکت شورای فرهنگ عمومی و اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خواهد بود.

محمدی فرماندار مشگین شهر نیز از مردمی کردن جشن‌های هفته وحدت در این شهرستان خبر داد و گفت: نقش آفرینی اقشار مختلف بخصوص اتحادیه اصناف و بازاریان ستودنی است.

جعفری دبیر شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر نیز ضمن پیگیری مصوبات قبلی جلسه بر همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی تأکید و خواستار مشارکت و همراهی همه دستگاه‌های فرهنگی و مسئولان شهرستان در برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته وحدت شدند.

 

انتهای خبر/ ج