نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10381 ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

اجتماع بزرگ حمایت از جبهه مقاومت در اردبیل برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و اجتماع اردبیلی ها در حمایت از جبهه مقاومت در اردبیل خبر داد و گفت: این مراسم بزرگ روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

اجتماع بزرگ حمایت از جبهه مقاومت در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما»، شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت حجت‌الاسلام شهید سید حسن نصرالله دبیرکل جبهه مقاومت و سردار سرافراز اسلام شهید عباس نیلفروشان در اردبیل خبر داد و گفت: این مراسم با حضور امت شهیدپرور دارالارشاد اردبیل، اقشار مختلف مردم پیش از ظهر روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار خواهد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره در کنار جبهه مقاومت به ویژه حزب‌الله قهرمان بوده و با تمام وجود از آنان دفاع کرده و خواهند کرد گفت: دفاع از ملت فلسطین و لبنان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است به طوریکه امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی با اعلام روز جهانی قدس در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مسلمانان جهان خواسته تا با اتحاد و انسجام از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از بند رژیم شیطانی صهیونیست حمایت کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خدمات سید حسن نصرالله به جبهه مقاومت را خاطرنشان کرد و گفت: قطعآ تلاش های این مجاهد انقلابی و جهادی به ثمر خواهد نشست و ما نیز تا ازادی کامل فلسطین در کنار جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان خواهیم بود.

عبدی در پایان سخنان خود از احاد مردم شهرستان اردبیل  به ویژه هیأت های مذهبی، حسینیان، علما و روحانیون، اقشار مختلف بسیج جهت حضور پر شور و دشمن شکن مردم در  اجتماع بزرگ مردمی حمایت از جبهه مقاومت که روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد دعوت کرد.

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت؛ سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان و اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از جبهه مقاومت روز چهارشنبه 11 مهرماه ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می شود.

 

انتهای خبر/ ج