نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 10391 ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴

همزمان با روز ملی دارت برگزار شد؛

مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت جام صفوی در اردبیل+ عکس

نخستین دوره مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت «جام صفوی» در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت جام صفوی در اردبیل+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت جام صفوی با حضور 315 ورزشکار در بخش بانوان و آقایان با معرفی  نفرات برتر به کار خود پایان داد.  

در این مسابقات که همزمان با ۱۳ مهرماه روز ملی دارت برگزار شد ۲۰ دارت باز در رده سنی پسران و ۱۱۸  ورزشکار در رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان در بخش پسران شایان محمدیان از اردبیل مقام اول،سپنتا جهانگیرپور‌ از اردبیل مقام دوم و محمد امین زاهدی از البرز و مهدی بهنام از آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند .  

در بخش بزرگسالان نیز علیرضا ایزدی از تهران مقام اول، ابولفضل زارع از کرمان  مقام دوم، رضا سلیمی از اردبیل و ابولفضل علیزاده از خراسان جنوبی مشترکا سوم شدند .  

این مسابقات در بخش دختران با شرکت ۳۵ بازیکن و جمع ۹۵ بازی و در  بخش بانوان با شرکت ۱۴۱ بازیکن و جمع ۳۸۳ بازی روز پنجشنبه ۱۲ مهر ماه در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد  که اسامی نفرات برتر هر  رده  سنی به شرح ذیل است :

رده سنی دختران:  مهشید محمودی از البرز  مقام اول ، زینب رستمی از زنجان مقام دوم، لیانا یوزباشی و رها ناظری از تهران مشترکا سوم شدند.

در بخش بانوان نیز زینب زارع از کرمان مقام اول، الهام نیکخواه از یزد مقام دوم  و شهلا رواجی از اردبیل و انیس سال افزون از شیراز مشترکا سوم شدند.

ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور  با اشاره به سطح کیفی و کیفیت بالای مسابقات و میزبانی خوب استان اردبیل  گفت : این مسابقات  حاصل تلاش ماهها  پیگیری هیات استان اردبیل بود که به نحو شایسته ای به نتیجه رسید و ما امروز شاهد حضور ورزشکاران  رده بالا و عضو تیم ملی از سراسر کشور بودیم که به مدت دو روز در بخش آقایان و بانوان زیر نظر مربیان تیم ملی حوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند .  

 وی افزود: در این دو روز مسابقات علاوه بر رقابت زیبای دارت بازان شاهد روحیه پهلوانی  در بین ورزشکاران بودیم که این امر مهمتر از بحث مدال آوری است و ورزشکاران در کنار هم  علاوه بر تکنیک ،اخلاق مداری و روحیه پهلوانی را نیز به نمایش گذاشتند.  

 

مسابقات اوپن جهانی دارت در قالب "جام صفوی" به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت (WDF) ثبت شده و هرساله به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/ ج