نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اقتصادی کد خبر: 10402 ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

پایان عملیات بهسازی جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره2 اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پایان عملیات زیرسازی باند رفت جاده دسترسی و،برخی از معابر شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و آغاز عملیات بهسازی باند برگشت آن خبر داد.

پایان عملیات بهسازی جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره2 اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علايي در جریان بازدید از پروژه بهسازی جاده دسترسی شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک‌ صنعتی شماره دو که به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان محسوب می‌شود، فرسودگی معابر و برخي از زیرساخت‌های آن است که تلاش شده با همراهی مسئولان و جذب اعتبارات عمرانی، کاستی‌ها و نواقصات موجود برطرف شود.

علایی، اجرای این پروژه‌ مهم زیرساختی را در تسهیل عبور و مرور واحدهای تولیدی بسیار مهم برشمرد و افزود: این پروژه در برگیرنده زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی، لکه‌گیری و آسفالت برخی از معابر و خیابان‌های شهرك صنعتي شماره دو اردبیل است.

وی از پایان زیرسازی باند رفت جاده دسترسی و برخی از معابر این شهرک صنعتی خبر داد و اظهار داشت: با اتمام مرحله زیرسازی، به زودی شاهد آسفالت ریزی آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ اعتباری بالغ 1200 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که تلاش می‌شود هرچه سریعتر عملیاتی و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شود.

علایی افزود: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، موظف به واگذاری شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم تا با کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی، شاهد واگذاری امور به صاحبان صنایع باشیم.

وی ادامه داد: یکی از عمده مشکلات شرکت‌های خدماتی که متشکل از خود کارآفرینان و صنعتگران و در حقیقت نمایندگان آن شهرک صنعتی هستند، کمبود منابع مالی است که اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده برای بهسازی زیرساخت‌ها، بهترین راه ممکن برای تامین منابع پایدار برای این شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی است.

 

انتهای خبر/ ج