نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10403 ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دیدار پیشگامان بسیج دانش‌آموزی با فرمانده سپاه استان اردبیل

جمعی از پیشگامان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق2 حمایت خود از سپاه پاسداران و جبهه مقاومت برابر استکبار را اعلام کردند.

دیدار پیشگامان بسیج دانش‌آموزی با فرمانده سپاه استان اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» پیش از ظهر امروز جمعی از پیشگامان بسیج دانش‌آموزی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) ضمن قدردانی از تحقق عملیات موفقیت امیز وعده صادق 2 آمادگی خود را برای حمایت از نیروهای مسلح اعلام کردند.

سردار محمدی‌اصل در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: دانش‌آموزان نقش به‌سزایی در دفاع از کشور ایفا کردند.

وی به خط فکری و اندیشه امام موسی صدر از بنیانگذاران جبهه مقاومت در لبنان اشاره کرد و گفت: طبق بیانات این مجاهد بزرگ رژیم اسرائیل شَرّ مطلق است و در طول تاریخ مرتکب جنایات بیشماری علیه بشریت شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه طبق فرموده امام موسی صدر که برگرفته از مفاهیم قرآن کریم است رژیم صهیونیستی هیچوقت روی آرامش را ندیده و تا ابد متفرق و پراکنده خواهد بود چراکه افکار و اعمالش شیطانی است.

وی به نبرد غزه اشاره کرد و گفت: شهادت بیش از 16 هزار کودک و یتیم شدن بیش از 4 هزار کودک در یکسال گذشته در نوار غزه خود گواه خونخواری و وحشی‌گری رژیم مستبد و مستکبر صهیونیستی است.

سردار محمدی است در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات نظام تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: تعلیم و تربیت در ابتدا والدین محور بود، در سال 1990 با راه‌اندازی مدارس، تعلیم و تعلیم معلم محور شد و مدرسه در کنار خانواده کار تعلیم کودکان را عهدار شد اما امروز با پیشرفت‌های علم و تکنولوژی و ایجاد فضای مجازی، کار تعلیم و تربیت نیز حساس شده است چراکه در دوران رسانه و فضای مجازی به سر می‌بریم و آموزش‌های کنترل نشده‌ای پیش‌روی کودکان و نوجوان ما است بنابراین تعلیم و تربیت در دو نهاد خانواده و مدرسه از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی لزوم بصیرت‌افزایی در دانش‌آموزان را متذکر شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با پرورش مالک اشترهای زمان در مدارس از بروز نتایج جنگ صفین در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای ذدشمنان جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه جنگ ما جنگ ایمان و کفر است تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا با بصیرت‌افزایی روزافزون و شفاف‌سازی مسائل برای کودکان و نوجوانان که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان فردا هستند بار دیگر پیروزی خون بر شمشیر را این بار در فضای مجازی رقم بزنیم.

وی گفت: جنگ سایبری جنگ اعتقادی و معنوی است.

فرمانده سپاه حضرت عباش عباس (ع) در پایان سخنان خود وصیت نامه شهدا را متذکر شد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و صیانت از عفاف و حجاب توصیه مشترک همه شهدا است و ما باید امروز تلاش کنیم تا با عمل به وصایای شهدا تداوم بخش راه شهدا باشیم.

 

انتهای خبر/ ج