نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10404 ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

عشایر پیشران تولید و مقوم اقتصاد کشور هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از عشایر به عنوان مرزداران صادق و امین کشور نام برد و گفت: عشار با حضور در سنگر اقتصاد مقاومتی پیشران تولید و مقوم اقتصاد کشور هستند.

عشایر پیشران تولید و مقوم اقتصاد کشور هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، پیش از ظهر امروز جمعی از عشایر استان اردبیل به مناسبت سالرووز تأسیس بسیج عشایر با حضور در دفتر فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) با سردار محمدی اصل فرمانده سپاه استان اردبیل دیدار کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل در این دیدار از عشایر به عنوان مرزداران کشور نام برد و گفت: عشایر علاوه بر صیانت از مرزهای کشور در امر تولید و اقتصاد نیز پیشران بوده و نقش به سزایی در تولید ملی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه عشایر امروز باید بیش از گذشته به سلاح بصیرت مجهز شوند گفت: یکی از لوازم رونق تولید در داخل کشور امنیت و آرامش است و بصیرت نقش مهمی در تامین امنیت بر عهده دارد.

سردار محمدی اصل به مشکلات عشایر نیز اشاره کرد و گفت: ما به تمام مشکلات عشایر آگاه هستیم به همین خاطر به بسیج سازندگی ماموریت دادیم تا در رفع محرومیت زدایی و برطرف کردن مشکلات عشایر در مناطق ییلاق و قشلاق تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: عشایر از انقلاب اسلامی تاکنون همواره در صحنه بوده و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده است به همین خاطر سازمان بسیج عشایر را راه‌اندازی کردیم تا بصورت ویژه و خاص ضمن سامان‌دهی به امور عشایر در رفع مشکلات شما تلاش کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: انتظار ما از عشایر نیز همت در تولید به ویژه در زمینه امور دامی است چراکه امروز امنیت غذایی یکی از مهمترین مسائل کشور است و همه باید بکوشیم تا با رفع موانع تولید دغدغه آینده کشور در زمینه تامین مواد غذایی برطرف شود.

 

انتهای خبر/ج