نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10422 ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل

کمپ کشتی استان اردبیل احداث می‌شود

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل از احداث کمپ کشتی در استان اردبیل خبر دادو گفت: در حال پایه‌ریزی و پشتوانه‌سازی کشتی بر روی پایه‌ها و رده‌های سنی مختلف هستیم.

کمپ کشتی استان اردبیل احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر» قدرت حاج نوری رئیس هیأت کشتی استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت:  در حال پایه‌ریزی و پشتوانه‌سازی کشتی بر روی پایه‌ها و رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان هستیم؛ به همین جهت تمرینات تیم‌های منتخب جهت پشتوانه‌سازی در تمامی رده‌های سنی با حضور مسؤولان فنی تیم‌های آزاد و فرنگی استان و‌ مربیان برگزار و ادامه دارد.

وی افزود: در نظر داریم تیم‌های منتخب استان در طول سال در اردوها و مسابقات چند جانبه خارج از استان حضور مستمر داشته باشند؛ در همین تیم‌های منتخب آزاد و فرنگی به چند مسابقه دوستانه اعزام شده که تجربه حضور در میادین مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 رئیس هیئت کشتی استان اردبیل ادامه داد: ثمره کار بر روی پایه‌ها و پرورش استعدادها، دانیال ایزدی بود که با حمایت همه جانبه توانست مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و‌ آسیا را بدست آورد؛ در حال تلاش برای ادامه این روند و ظهور چندین دانیال ایزدی در کشتی استان اردبیل هستیم .

حاج نوری با اشاره به بازسازی خانه کشتی اردبیل گفت: با همکاری اداره کل و از طریق ماده ۲۷، خانه کشتی بهسازی و بازسازی شده که شامل سوئیت، ساختمان اداری، بدنسازی، سالن اجتماعات، سونا، استخر، جکوزی، سالن تمرین وسایر امکانات مجهز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال خرید زمین برای ایجاد و ساخت کمپ کشتی اردبیل هستم که در رشد و  تعالی کشتی اردبیل بسیار مثمر ثمر است.رئیس هیئت کشتی استان اردبیل تصریح کرد: با اشاره به کشتی بانوان نیز گفت که با حضور خانم حیدروند نائب رئیس بانوان کشتی استان، تمرینات تیم آلیش کشتی بانوان استان در سالن تختی و سالن هدف برای مسابقات قهرمانی کشور آغاز شده و در حال پیگیری است.

 

انتهای خبر/ ج