نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10426 ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹

یادداشت:

جبهه انسان دوستی و مظلوم خواهی میدان مبارزه ایران با کفر

پس از وقوع اتفاقات فراوان از جمله جنگ تحمیلی، بروز داعش و نبرد اقتصادی در مقوله تحریم‌ها و شکست فتنه‌های گوناگون در درون کشور عرصه مهمی که هیچ وقت مبارزه ی حق و باطل در آن دچار خلل نگشته است میدان مبارزه جمهوری اسلامی با جبهه کفر و شرک صهیونیستی است.

جبهه انسان دوستی و مظلوم خواهی میدان مبارزه ایران با کفر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، احد داننده فعال فرهنگی و اجتماعی اردبیل  نوشت: نبردی که ما بین  حق و باطل در طول تاریخ بشر در جریان بوده، هیچ وقت سیر حرکت خویش را متوقف نکرده است.

هرچند که در برخی از ادوار تاریخ دچار حدت و شدت شده است . مبارزه‌ی انبیا و اوصیای الهی با کفار، مشرکین و منافقان و قیام عاشورا علیه جریان جعلی و ستمکار بنی امیه و هزاران قیام دیگر حکایت از درستی این ادعا دارد.

 در عصر امروز و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ملت اسلامی ایران و روی کار آمدن حکومت جمهوری اسلامی و به هم ریختن توازن قوای جهان که تاقبل از این انقلاب به نفع جبهه شرک و کفر بود این مبارزه را وارد مرحله جدیدی از حرکت خویش کرد.

 پس از وقوع اتفاقات فراوان از جمله جنگ تحمیلی ، بروز داعش و نبرد اقتصادی در مقوله تحریم ها و شکست فتنه های گوناگون در درون کشور عرصه مهمی که هیچ وقت مبارزه ی حق و باطل در آن دچار خلل نگشته است میدان مبارزه ی جمهوری اسلامی و جبهه انسان دوستی و مظلوم خواهی با جبهه ی کفر شرک صهیونیستی است.

 مبارزه ای که در مسیر آن هزینه های سنگینی در عیان و نهان بر کشور و نظام اسلامی تحمیل شده است اینک با وقوع طوفان الاقصی و شکست اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست ها در این عملیات و به دنبال آن شروع جنگ غزه و باتلاق جنگ در جبهه های مختلف صهیونیست ها را به در ماندگی بیشتر واداشته است لذا اگرچه اینها قبلا هم شگردهای خباثت باری را در پیشرو اهداف خویش به کار می بستند ولی با وقوع طوفان الاقصی و وحشتی که از نابودی خویش بر دل آنها سایه افکنده است.

 شگردهای خباثت بار آنها را عیان و غیر کتمان ساخته است . گرچه عده کثیری از مردم و حتی صاحب نظران سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی دارای اطلاعات کمی در این حوزه می باشند ولی دیگر تحت هر شرایطی توجه به این مقوله خطیر لازم و ضروری می باشد که آن هم استفاده صهیونیست ها از قدرت شیاطین و اجنه و توسل آنها به علم متافیزیک برای پیشرو اهداف خود می باشد . 

اگرچه امروز از مسئاله نفوذ و لو رفتن اطلاعات و دزد دیده شدن برخی از اسناد سخن به میان می آید ولی باید این سئال اساسی را مطرح کرد که اینها با استفاده از کدام شگردها به چنین کارهای حساسی دست می زنند و آیا این شگردها به غیر از خودشان در دست دیگران موجود است ؟

با یک جمله تعجب بار بگوییم و این یعنی استفاده آنها از قدرت شگرف شیاطین و اجنه است البته دست نظام اسلامی و جبه آزادی خواهی و دانشمندان مسلمان در این باره بسته نیست و باید با استفاده از علوم قرآنی و الهی صهیونیست ها مثل فرعون ، فرعونیان در این عرصه هم باید شکست داده شوند که برای این امر ورود دانشمندان فرهیخته و باخود به میدان مبارزه یک تکلیف انسانی و الهی است و با این موفقیت می توانیم جلوی هر حرکت دشمن را سد، و خودمان را به قله ها برسانیم .

لازم است صاحب نظران این عرصه در این باره بیشتر قلم فرسایی نمایند.

 

انتهای خبر/ ج