سرویس: ورزشی کد خبر: 9299 ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان اردبیل خبرداد؛

برگزاری مسابقات استعداد یابی تکواندو نونهالان استان در اردبیل+ عکس

مسئول کمیته مسابقات و لیگ هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری اولین دوره مسابقات استعداد یابی تکواندو بعد از بحران کرونا در استان خبرداد و گفت: منتخبین این دوره از مسابقات به المپیاد کشوری اعزام خواهند شد.

برگزاری مسابقات استعداد یابی تکواندو نونهالان استان در اردبیل+ عکس

به گزارش ابصارخبر، سیروس محسن زاده  مسئول کمیته مسابقات و لیگ  هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری اولین دوره مسابقات استعداد یابی تکواندو  بعد از بحران کرونا در استان اردبیل خبرداد و گفت: منتخبین این دوره از مسابقات به  المپیاد کشوری که بهمن ماه سالجاری در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 70 تکواندوکار نونهال پسر در رده سنی 12 تا 14 سال  شرکت داشتند، گفت: در این دوره از مسابقات شهرستان بیله سوار با 8 تکواندوکار بیشترین و شهرستان سرعین با یک تکواندوکار کمترین ورزشکار را به خود اختصاص دادند.

مسئول کمیته مسابقات و لیگ تکواندو استان اردبیل در ادامه سخنان خود به سطح برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات فراتر از انتظار بود چراکه نزدیک به دوسال باشگاه ها به دلیل شرایط کرونایی بسته بودند و تکواندوکاران در محل های روباز و یا منازل خود به تمرین می پرداختند.

وی به شعار هیات تکواندو در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: تکواندوکاران در این مسابقات نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از آرمان های ورزشی خود عقب نشینی نخواهند کرد.

محسن زاده سطح این دوره از مسابقات را فوق العاده ارزیابی کرد و گفت: نونهالان و نوجوانان تکواندوکار سرمایه های اجتماعی و ورزشی استان هستند بنابراین مسئولین شهرستانی  و ورزشی می توانند با حمایت از ورزشکاران خود، آینده ورزشی استان را دگرگون کنند چراکه تکواندو استان اردبیل از ظرفیت های بالایی برای افتخار آفرینی در رده های ملی و جهانی  برخوردار است.

گفتنی است مرحله پایانی و فینال این دوره از رقابت ها روز جمعه 23 مهرماه در خانه تکواندو اردبیل برگزار خواهد شد.